sobota, 17 grudnia 2011

TYPOGRAFICZNE DYWANY

Dzisiaj będzie coś dla fanów typografii, czyli również dla mnie. 
Liternictwo jest nadal silnym trendem we wnętrzarstwie. W przepełnionym informacjami świecie litery zmieniają się w ornamenty zastępując tradycyjne, geometryczne i roślinne wzory. Możemy potraktować je jako dodatek lub główny motyw nadający wnętrzu indywidualnego charakteru. Zdjęcia przedstawiają dywany, przy projektowaniu których zainspirowano się czcionkami.
Udanej soboty!



 
A tu "Elementarz stylu w typografii" - książka, która dość często pojawia się w moich blogowych stylizacjach.

3 komentarze:

  1. Jak najbardziej moje klimaty.
    Rowniez udanej soboty!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się dywan z napisem love, w domu mam trzy napisy w sypialni stoi czarny napis dreams, w holu wisi carpe diem a przy fotelu gdzie sobie czytamy: do not disturb :) fajne są trochę z przymrużeniem oka. Ostatnio w tk maxx widziałam napis love z patyczków już prawie był w moim koszyku ale się opamiętałam :)
    Pozdrawiam co za paskudna pogoda w Gdańsku piję już 4 kawę.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń