wtorek, 24 czerwca 2014

ŁAZIENKA W STYLU SKANDYNAWSKIM / APARTAMENT W GDAŃSKU

Ściany wyłożone drewnianą boazerią malowaną na biało. Proste, białe meble z dodatkiem drewna teakowego. Mnóstwo bieli i światła... Tymi słowami mogłabym zacząć opowiadanie o mojej łazience idealnej, czyli takiej, która przywołuje wspomnienie lata nad morzem. Przypomina mi wnętrza domku na plaży, z którego werandy można było zejść  bezpośrednio na rozgrzany piasek.

Jak zapewne się domyślacie możliwość zaaranżowania wnętrz w stylu skandynawskim stanowiła dla nas wielką przyjemność. 

Łazienka, jak i cały gdański apartament, utrzymana jest w neutralnych kolorach: bieli, szarości oraz naturalnego drewna. Ściany i obudowa wanny wykonane zostały z drewna przywiezionego specjalnie ze Szwecji, które idealnie sprawdza się w ekstremalnych warunkach. Podłoga to shipdeck stosowany na pokładach statków. Świetna alternatywa dla wszystkich tych, którzy nie przepadają za zimnymi płytkami. Umywalka o szerokości 100 cm i miska ustępowa o opływowych kształtach to produkty włoskiej marki Catalano. Formy mebli i dodatków są proste, a dekoracje stosowane bardzo oszczędnie - tylko jako pojedyncze akcenty.


Tu ma się wrażenie, że wakacje trwają cały rok!






Zdjęcia tej i innych naszych aranżacji znajdziecie na stronie pracowni DOBRE PROJEKTY.  

Serdecznie zapraszam!

15 komentarzy:

  1. ale cudo :D a ta podłoga :D nie no oszalałam
    chyba bym cały czas patrzyła na stopy-zamiast w lustro :D tym bardziej z rana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Rzeczywiście ta podłoga robi wrażenie.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. O tak :D i te geometryczne kształty :D
      i ja pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Super, podłoga rzeczywiście czad. Tak w ogóle uwielbiam białe łazienki :)

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wnętrze. Dosłownie wszystko podoba mi się w tej łazience. Co za uroczy projekt.
    Halina z Wa-wy

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Cudna łazienka. To coś w sam raz dla mnie. Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Ale miło Cię tu widzieć. Bardzo się cieszę.
      Przeczytałam pierwszą linijkę i już wiedziałam od kogo to komentarz :)
      Ja też w tej łazience jestem zakochana po uszy ♥
      ps. Co u Ciebie? Wszystko dobrze?
      Uściski!

      Usuń
  5. Podoba mi się, pasuje do mojej wizji łazienki ;) chociąż moja będzie jednak troszke inna hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sama, ale inna ;)
      ps. Widziałam Twój wpis o łazienkach. Rzeczywiście do tego stylu łatwo znaleźć dodatki w H&M Home.

      Usuń
  6. tak CZYSTO! uwielbiam takie łazienki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skądtakie piękne płyny do kąpieli? cudna prostota!

    OdpowiedzUsuń