piątek, 23 grudnia 2011

EDUKATOR STYLU - DUKA

Witajcie! Dzisiaj chciałam się Wam czymś pochwalić...

Wczoraj do naszych drzwi zadzwonił kurier z przesyłką, której wcale się nie spodziewałam. Wyjaśniło się, że paczka pochodzi od Duka. Jakiś czas temu brałam udział w konkursie Edukator Stylu organizowanym przez tę markę, o czym w natłoku codziennych spraw zupełnie zapomniałam. Okazało się, że przeszłam do drugiego etapu konkursu i w nagrodę otrzymałam kupon rabatowy oraz zestaw łyżeczek do serwowania dipów i przystawek od Duka. To bardzo miłe! Taka przedświąteczna niespodzianka.
Udanego dnia!

13 komentarzy:

  1. Super!!! Fajny prezent przed świętami :) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję. WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu z całego serca gratuluję i trzymam kciuku za II etap i za zwycięstwo:)Rzeczywiście miła niespodzianka na święta od Duka.
    Lubie do nich zaglądać ostatnio na rea czy na wyprzedaży kupiłam piękne szklanki będą jak ulał do wigilijnego kompotu :). Wigilia tuż tuż a czasu coraz mniej w tym roku wigilia jest u nas i będzie cała rodzinka. Dlatego zaczynam wpadać pomału w panikę ale właśnie robię dobry projekt organizacyjny i trochę się uspokoiłam nie jest tak źle.
    Miłego dnia
    Kasia
    Dziękuję za wskazówki jak zrobić gwiazdę może w wolnej chwili gdy synek będzie się nudzić taką gwiazdę zrobimy jak nie to na bank w przyszłym roku taka zwiśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szewc bez butów... - kochana dziękuję za gratulacje, pozdrowienia i życzenia. Gdy otwieram rano skrzynkę prawie zawsze wita mnie tam komentarz od Ciebie. Uwielbiam to! :)

    A prezent od Duka to taka mała rzecz (te łyżeczki są na prawdę malutkie), a cieszy! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, spokojnie, dasz radę z przygotowaniami :)
    Grunt to dobry projekt logistyczny. Podziel całe przygotowania na mniejsze zadania i będzie good! :)
    Miłego dnia Tobie życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ana - dziękuję bardzo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, gratuluję szczęścia :)

    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Heja Kasiu, ja też przeszłam do kolejnego etapu :D mam nadzieje, że spotkamy się w finale ;D pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie i miło :)
    a miseczki na dipy musisz dokupić?? ;)

    dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Kasiu:) Lubię tą markę, mają fajne pomysły na różne sprzęty:) Fajny prezent dostałaś:)
    A ja mam dziś URLOP i bardzo się z tego cieszę:) I z tego, że od dziś dzień dłuższy:)
    Zmykam do kuchni - czekają na mnie pierogi:)
    Dobrego dnia i do usłyszenia jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu - dziękuję Ci bardzo!

    Lu - super. Gratuluję! W finale się raczej nie spotkamy. Ja pasuję i nie wezmę udziału w drugiej części tego konkursu.

    Aniu - też lubię tę firmę, co nie znaczy, że jestem bezkrytyczna co do niej.
    Masz już urlop? A my jeszcze dzisiaj byliśmy w pracy :)
    Bardzo mnie cieszy myśl, że dzisiejszy dzień będzie dłuższy :)
    Do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. ;) no to tylko pogratulować :) i pozazdrościć ;D (to głos tego Diabełka w środku mnie ;p) Bardzo ładne te łyżeczki... jak z resztą większość rzeczy w Duce...

    Udanych Świąt :) w pięknie zaprojektowanych wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niespodzianka to jest dobra rzecz!
    Mój ulubiony kubeczek kupiłam w Duce- nazywa się Gangster, ale jest słodki;)

    OdpowiedzUsuń