niedziela, 27 stycznia 2013

WYNIK KONKURSU - ODDAM SZWECJĘ

Tradycyjnie chciałam podziękować osobom, które wzięły udział w konkursie. Wszystkie Wasze propozycje były interesujące. Wiele z nich napisanych z poczuciem humoru sprawiło, ze uśmiechnęłam się podczas ich czytania.


Uwierzcie, że wybranie jednego komentarza, który zostanie nagrodzony było dla mnie rzeczą niełatwą. Najchętniej zwycięzcami ogłosiłabym wszystkich uczestników, niestety nagroda jest tylko jedna. Tym razem zwycięzcą mojego konkursu zostaje - Agnieszka (5 stycznie 2013 17:33) 

Proszę o kontakt na adres mailowy: listy@dobreprojekty.com

Bardzo dziękuję wszystkim uczestniczkom za udział. 


Udanego wieczoru!
 

8 komentarzy:

  1. Szczęściara;) Kasiu dziękujemy za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję Agnieszce.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyyyy! jako, ze często podpisuję się w komentarzach nickiem "agalu", musiała chwila upłynąć, zanim zorientowałam się, ze to JA! :-)))) Bo ja, tak?? O rany, ale się cieszę! Kasiu, dziękuję! :-))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować;-(
    Kasiu zrób konkurs miska dla każdego ;-))))))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary i dzięki za kreatywną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Agnieszki. A gdyby kazdy kraj mial miske w swoim ksztalcie, to jaka miske, Agnieszka by wybrala? ;-)

    Fajna byla tez propozycja pytania: "To coz, ze ze Szwecji?".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, zdradzisz nam teraz co Szewcja ma wspólnego z Afryką Południową i Łotwą?

      Usuń