czwartek, 24 stycznia 2013

PROJEKT ŁAZIENKI W NADMORSKIM DWORZE - ALTERNATYWNA WERSJA

Wykonując projekt aranżacji wnętrza zawsze przedstawiamy naszym klientom kilka wersji układu przestrzenno-funkcjonalnego w formie rzutów 2D, a potem kilka wersji kolorystycznych pomieszczenia 3D.
Niedawno publikowałam na DP-blogu wizualizacje łazienki w apartamencie na osiedlu Nadmorski Dwór w Gdańsku. 


Chcielibyście zobaczyć alternatywną opcję tego projektu? 
Postanowiliśmy, że będzie utrzymana w jaśniejszych barwach niż poprzednia. Dlatego ceramika sanitarna jest w kolorze białym, a nie jak wcześniej czarnym. Ponadto część elementów drewnianych zamieniliśmy na rzecz jasnych płaszczyzn.




Jeśli chcesz zobaczyć ten projekt w ciemniejszej tonacji kolorystycznej zajrzyj: TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba, a taki turkus mam na ścianie w jednym z pokoi, ale tylko na jednej, tak dla kontrastu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, widziałam ten kolor na jednym ze zdjęć, które umieściłaś na swoim blogu :)
      Pozdrawiam sąsiadkę serdecznie! :)

      Usuń
  2. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Chyba jestem za jaśniejszą łazienką. Piszę chyba, bo obie mi się podobają. Ciekawe co wybiorą klienci?
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, do realizacji oddany jest projekt w tonacji ciemniejszej. Nie mogę doczekać się już efektu końcowego. Uwielbiam tę robotę! :)

      Usuń
    2. Przyznaję, masz talent i fascynującą pracę. Też jestem ciekawa efektu końcowego.
      Basia S.

      Usuń
  3. Dla mnie również wersja jaśniejsza :-))) turkus rzeczywiście prześliczny. Kasiu na zdjęciu zauważyłam szarą ścianę czy to beton?
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... dziewczyny, ciemniejsza wersja to jest TO! ;)
      Joasiu, odpowiadając na Twoje pytanie - to kafle, które faktycznie przypominają beton.
      Trzymaj się ciepło! Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Też bardziej podoba mi się wersja jaśniejsza, chociaż z drugiej strony czarna armatura :DDDD uwielbiam. A sam projekt na prawdę bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw bardziej wpadła mi w oko wersja ciemniejsza, ale potem wyobrazilam sobie jeszcze jakieś drobiazgi, ręczniki... i chyba jednak wybrałabym jasną wersję :-)
    W każdym razie, obie są super!

    OdpowiedzUsuń