środa, 23 stycznia 2013

PROJEKT ŁAZIENKI - NADMORSKI DWÓR W GDAŃSKU

Osiedle Nadmorski Dwór powstało w bardzo ciekawej lokalizacji - tuż przy promenadzie na molo w Gdańsku, w otoczeniu starego parku sosnowego, za którym rozpościera się piaszczysta plaża. Brzmi jak ideał, prawda? Dlatego właśnie tu nasi klienci postanowili poszukać miejsca na swój wakacyjny apartament.

Kontrast
Już na wstępie pracy nad tym projektem uznaliśmy, że wnętrze mieszkania utrzymamy w jasnej, stonowanej kolorystyce, natomiast łazienka będzie z nią kontrastowała. Zaproponowaliśmy ciemny kolor drewna, lakierowaną na wysoki połysk czerń i intensywny turkus przechodzący płynnie w szmaragd morskiej toni. Pomieszczenie nie należy do największych, dlatego zostało powiększone za pomocą dwóch, wielkich luster montowanych do ścian.

Inspiracja

Olbrzymia szklana tafla z wydrukiem wielkoformatowym nawiązuje do fascynującego nas od dawna tematu podwodnych głębin. Jako ciekawostkę dodam, że ukryte za płaszczyzną oświetlenie pozwoli wykorzystywać ją jako ogromną, ścienną lampę rzucającą turkusową poświatę na najbliższe otoczenie.

Użyteczność

W czarnym graniastosłupie widocznym w narożniku łazienki ukryliśmy od strony umywalki pojemną szafę wnękową, a od strony kabiny stworzyliśmy pięć funkcjonalnych półek. Sporo miejsca do przechowywania znajduje się także w szafce podumywalkowej. Musi być ładnie, ale też funkcjonalnie.


Projekt wkrótce zostanie oddany do realizacji.



Praca nad mood board.



Inspiracja.

Miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. Hej Kasiu

    Kasiu bardzo fajny projekt łazienka przypadła do gustu mojemu Jarkowi on ma fioła na punkcie ryb a do niedawna mieliśmy w domu 500l akwarium. Podoba mi się pomysł z szafką :)
    Pozdrawiam ciepło Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja trochę też :)
      500l? To olbrzymie akwarium! Super! Na pewno cała aranżacja wnętrza musi być jemu podporządkowana. Piszesz "mieliśmy". Już z niego zrezygnowaliście?

      Uściski!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Tak teraz akwarium stoi w pracy u Jarka :) kiedyś stało w takim otwartym pokoju "telewizyjnym" ale wiedzieliśmy ze jak pojawi się Hania to tam będzie jej pokój i tak rybki Tropheusy musiały ustąpić miejsce nowemu członkowi rodziny. Akwarium jest duuużżeeee i robi wrażenie Piotrek bardzo lubił obserwować rybki
      Mówi się trudno :)

      Usuń
    3. Kasiu, Tropheusy są piękne. Rzeczywiście akwarium gigant! Musi wyglądać rewelacyjnie. Pewnie trzeba mieć jakiś patent na jego czyszczenie.

      Usuń
    4. Oj patent był i to niezły, ale nigdy nie mieliśmy większych problemów z woda nawet mogę stwierdzić ze woda była bardzo czysta , raz w tygodniu wymiana 20% wody plus czyszczenie ale naprawdę nie było dużo roboty. Największa frajda była gdy zobaczyliśmy małe tropheusy musiały uważać bo nie raz się zdarzyło że dorosłe je porostu zjadały koszmar brrr .
      Ale wspomnienia

      Usuń
    5. Kasiu, ja też mam miłe wspomnienia dotyczące domowego akwarium, chociaż nie było ono tak pokaźnych rozmiarów jak Wasze.
      Pozdrawiam całą rodzinkę! :)

      Usuń
  2. Witaj KAsiu!:)
    przepiękna łazienka!!!
    kolory powalają... i ten prysznic, umywalka...wow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo uwielbienia dla czerni, czarna umywalka jakoś mi nie leży. Za to nadruk morskiej otchłani jest super ! Jak zobaczyłam miniaturę to myślałam, że w projekcie jest akwarium w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja współczuje jej czyszczenia bo każdą kropelkę mydła będzie widać, ale tafla z głębin przepiękna!

      Usuń
  4. Witaj Kasiu . Kolory świetne zresztą jak mogło by być inaczej taka inspiracja .
    Powiedz a co jest w planach na podłodze ( białe płytki ? , czy piaskowe ? , a może jeszcze coś innego ?)
    Ja osobiście marzę o takim drewnie u siebie i otoczakach. Jak już Ci pisałam kocham morze i zawsze przywożę z pobytu wakacyjnego pełno kamieni , korzeni wypłukanych przez morską wodę , muszelki i co tam jeszcze się da :) ku wielkiej szczęśliwości mojego M.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję. Podłoga będzie w kolorze jasnoszarym.
      Oj, ja też zawsze coś w kieszeniach przywożę znad morza.
      Uwielbiam oszlifowane wodą morską drift woody. Najlepsze można znaleźć na Półwyspie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. czyszczenie jak czyszczenie - przy regularnym sprzataniu nic jej nie bedzie:)
    ta ciemna ceramika fajnie sie wpasowuje w charakter lazienki.
    Tez chcialam zapytac , z czego podloga bo nei widac fug? Pozdrowienia, is

    OdpowiedzUsuń
  6. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Ze Śląska do morza daleko, ale klimaty morskie zawsze były mi bardzo bliskie. Przepiękny projekt i ten turkus....
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję bardzo, bardzo.
      Ja również życzę Tobie miłego wieczoru.

      Usuń
  7. Bardzo mi się ten kolor podoba. Właśnie robi się nam domek i o takim myślałam do salonu - z białymi listwami przypodłogowymi i drzwiowymi i beżem na meblach, boimy się, że będzie zbyt męczący, poszukam chyba tylko podnóżka i poduszek w tym kolorze...

    Polecałabyś go na wszystkie ściany w pokoju?

    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolor piękny, ale w dużej dawce może być zbyt męczący i zobowiązujący. Polecam go tylko w dodatkach lub mocnych akcentach w łazience, która rządzi się swoimi prawami.

      Miłego dnia!

      Usuń
  8. projekt wspaniały, każdy detal robi wrażenie:) a tafla jest oświetlona tylko z góry ledami?

    pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń