wtorek, 1 listopada 2011

DREWNIANE ŁAWKI

W  ławkach drewnianych jestem zakochana od dawna (chciałam się pochwalić, że jedna właśnie do nas jedzie). Kojarzy się Wam bardziej z meblem ogrodowym niż mieszkalnym? Ławki przysunięte do stołów jadalnych dość często widuję w duńskich aranżacjach wnętrz. Ideałem jest taka ze skrzynią pod siedziskiem. Można tam schować poduszki, koc i wiele innych bardzo potrzebnych w domu przedmiotów. Chciałabym wkrótce napisać o meblach ogrodowych, które "wchodzą na salony" stanowiąc ciekawe urozmaicenie wnętrz.

14 komentarzy:

  1. Kasiu, laweczki sa piekne i jak najbardziej podobaja mi sie w domku, z poduchami, bez poduch, ze szczebelkami czy bez, nowe wystylizowane na stere czy takie vintage, sa swietne! Pewnie cieszysz sie juz na swoja:-) Pozdrawiam:-)

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Syl, już nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu już u nas będzie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ławeczki są bardzo fajne i marzą mi się takie w przyszłości. Pochwalisz się swoją ławką?

    I podoba mi się, ze w siedzisku można mieć schowki na różne cuda.

    pozdrawiam Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam bez schowka,ale cudną turkusową:]
    a skrzynię też-osobno :p uwielbiam obie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anita, widziałam u Ciebie na blogu tą turkusową ławkę - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są:) Pokaż swoją, pokaż koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne! bardzo w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzy mi się ławka ale ceny są okropne :)
    pozdrawiam m.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kasiu-jestem fanka ławek w domu. Biała stoi w przedpokoju, niebieska w ogrodzie. Obie sa bez schowka nad czym ubolewam -jak sie okazuje jest niezbędny. Kocham ławki :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Lucy! Miło mi Cię powitać na moim blogu :)

    Rzeczywiście ławki są idealne. Jestem pod wrażeniem Twojego bloga. Siedzisko i poduszki, które widziałam na Twojej białej ławce wygląda na prawdę super!

    Dziękuję za komentarz! Zapraszam ponownie :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. wiesz moze gdzie mozna zamowic taka biala lawke? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie można kupić taką ławeczkę?

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie można kupic taka ławeczkę jestem zainteresowana czy ktoś pomoże????

    OdpowiedzUsuń