poniedziałek, 26 sierpnia 2013

ZEBRA

Dzisiaj skupiłam się na pasiastych przedmiotach dla najmłodszych. To bardzo ciekawe propozycje. Dla dzieci zarezerwowane są pastele - może ktoś powiedzieć, ale czemu nie złamać tego schematu? Tym bardziej, że kontrastowe barwy stymulują maluchy przyczyniając się do ich prawidłowego rozwoju.

Pastele vs. zebra - jaki byłby Wasz wybór?


1 - grafika "Zebra", DOBRE PROJEKTY-SKLEP; 2 - poduszka, Zazzle; 3 - balon, Pronto; 4 - wstążka, Whole sale flowers and supplies; 5 - butelka, H&M Home; 6 - buty dziecięce, Mini Rodini; 7 - papierowy kubek, American Celebrations.

Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Ale fajowe, muszę koniecznie pokazać mojej koleżance, do jej salony jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, a ja jakoś za motywami "zwierzęcymi" nie przepadam i we wnętrzach i w ubiorze, ani zebrą ani cętkami i paskami kocimi w każdej postaci....Ale biel i czerń dla malucha jak najbardziej, tylko nie "w zeberkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    A ja bardzo lubię motyw zebry. Zwłaszcza podoba mi się Wasza grafika.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda-dla takich Maluszków te kolory są idealne. Pasteli ich oczka jeszcze nie wyłapują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe przedmioty, takie z charakterem. Świetna alternatywa dla kwiatków, motylków i innych różowych koszmarków. Jestem za :) Pozdrawiam serdecznie, Kasia.

    OdpowiedzUsuń