środa, 28 sierpnia 2013

ŁAZIENKA Z ROZGWIAZDĄ

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jeszcze gorące wizualizacje, które w ten poniedziałek wysłaliśmy do naszych klientów z Irlandii. Łazienka, jak i cały apartament, utrzymana jest w stonowanych, neutralnych odcieniach beżu i ciemnego drewna, które dodaje wnętrzu elegancji - jest dobrym tłem dla elementów wyposażenia. Naszym zamierzeniem było stworzenie miejsca, w którym będzie panowała relaksująca atmosfera pozwalająca wyciszyć się i odpocząć po dniu pracy.

Beżowy? Czemu nie!
Beż ostatnio ustąpił miejsca szarości, ale nadal to kolor, który wybieramy w ciemno. Odnajdzie się w każdym wnętrzu. Niektórzy z mojej branży nie lubią tego słowa, ale muszę to napisać - jest po prostu ponadczasowy.

Jak nie meduza, to rozgwiazda
W naszych dotychczasowych realizacjach łazienek pojawił się motyw meduzy TU i TUTAJ, ławicy ryb TU. W obecnym projekcie również mamy nawiązanie do fascynującego nas tematu podwodnych głębin w postaci wydruku wielkoformatowego z wizerunkiem rozgwiazdy.

Kilka tricków
Sączące się spod załamań sufitu linearne światło zaciera granice ścian i buduje przestrzeń. To jeden z tricków, które zastosowaliśmy, aby optycznie powiększyć to wnętrze.

Realizacja w styczniu 2014.






8 komentarzy:

  1. Wow,co za łazienka!! Podoba mi się kolor,światło i armatura :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm pięknie, i te kolorki takie przytulne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolory wydają się dawać więcej ciepła do wnętrza niż biele czy szarości. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt pierwszorzędny! Rozgwiazda w tym formacie - super!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda niesamowicie Kasiu:) ta rozgwiazda nadaje fajnego charakteru całości

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wnętrze. Łagodne barwy i drewniane dodatki lubię najbardziej.
    Gorąco pozdrawiam.
    Halina z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kabina prysznicowa {:-)
    Chciałabym taką mieć.
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Bardzo podoba mi się ta łazienka w związku z tym mam pytanie co to za płytki jeśli mogę to proszę o nazwę lub producenta! Z góry Dziękuję . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń