wtorek, 6 stycznia 2015

INTERIOR DESIGN TRENDS 2015

Koniec starego roku i początek nowego to dla wielu z nas czas podsumowań i planów. Jak zawsze w tym okresie zastanawiam się jakie będą tendencje w dziedzinie projektowania wnętrz, kolorystyce i sposobie aranżacji.

NIEBIESKI
W kolorze niebieskim często wybieramy koszule lub garnitury, bo symbolizuje zaufanie, zwłaszcza ciemnoniebieski kojarzony jest z inteligencją, doświadczeniem i stabilnością. W 2015 roku blue mocno odciśnie swoją obecność także we wnętrzach. Chętnie będziemy sięgać po indygo, błękit, kobalt i granat.



KOBALTOWE WZORY
Kobaltowe wzory na porcelanie, tkaninie obiciowej mebli lub na plakacie to także w tym roku gwarancja piękna i ponadczasowości.





Rok 2015 to dla mnie fascynacja eklektyzmem i ażurowymi formami. Chętnie będę je przemycać w naszych projektach.

12 komentarzy:

  1. Zaskoczyłaś mnie rattanem! Tym bardziej, ze niedawno jechałam przez centrum miasta i popatrzyłam na sklep: meble rattanowe z myślą: a kto je jeszcze kupuje? Przypomniałam sobie stare czasy, kiedy komplet mebli rattanowych to był symbol luksusu :)
    Będę obserwować trend!
    Pozdrawiam i życzę wielu inspiracji w tym roku
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rattanowe "stwory" popularne kiedyś w Polsce nigdy mnie do siebie nie przekonają ;) Za to uwielbiam rattanowe meble autorstwa Arne Jacobsena, Franco Albini, R. Wenglera, Viggo Boesena, Nanny Ditzel i Patricii Urquioli. Też będę obserwować ten trend :)
      Marta, udanego 2015 roku ♥
      Uściski!

      Usuń
  2. Ile pięknych inspiracji <3 Świetny wpis!!
    Anka Biernacka

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękit zawsze cudowny! A co powiesz Kasiu na marsala? Przekonują Cie te brązo-bordowe odcienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekorna natura każe mi się buntować, gdy słyszę “Kolorem Roku 2015 jest...” ;) Jednak rzeczywiście typowane przez Instytut Pantone kolory widoczne były później w wielu branżach: wnętrzarskiej, modowej, kosmetycznej itp. Myślę, że podobnie będzie z Marsala.

      A wiesz, właśnie uświadomiłam sobie, że poduszki, których obecnie poszukuję w etniczne wzory są właśnie w kolorze rdzawego brązu i nieco wypłowiałego bordo. Chyba nici z mojego buntu ;)

      Usuń
    2. Ja się śmieję że moja mama wyprzedziła wszystkie możliwe trendy, to jej ulubiony odcień pomadki - od lat :)))

      Usuń
  4. Nam podoba się najbardziej trend graficzny :) chociaż czarne rattanowe meble na tle białej ściany... też niczego sobie ;) pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo dotychczas wzbraniałam się przed wszelkimi odcieniami niebieskiego we wnętrzu. Ale coraz przychylniej patrzę na głównie ciemne jego odcienie i nawet zastanawiam się, gdzie i jak go wprowadzić do mojego domu.... Cóż człowiek i jego gusta się zmieniają i dobrze! Jestem ciekawa, jakimi trendami będziemy się w tym roku podniecać ;) Pozdrawiam Cię Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, gusta się zmieniają, to prawda. Gdyby wcześniej ktoś powiedział mi, że będę lubiła złoto lub kupię torebkę z leopardziej skóry - nigdy bym nie uwierzyła ;)
      Uściski! ♥

      Usuń