niedziela, 13 listopada 2016

MARMUROWE TACE W KUCHNI

Marmurowe tace na pewno znacie ze skandynawskich aranżacji wnętrz. Oprócz tego, że pełnią rolę dekoracyjną są też funkcjonalne, bo chronią blat przed zamoczeniem, rysami, plamami i nagłą zmianą temperatury. Połóż ten luksusowy gadżet na swoim blacie i ciesz się naturalnym pięknem marmuru carrara. Podkładki i marmurowe tace znajdziecie w naszym sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW (klik).




1 - Taca z marmuru L. Wymiary: 20x43x4,5 cm. (klik)
2 - Taca z marmuru S. Wymiary: 22x22x4,5 cm. (klik)
3 - Podkładka L. Wymiary: 20x30x1 cm. (klik)
4 - Podkładka S. Wymiary 20x10x1 cm. (klik)
5 - Marmurowe, okrągłe podkładki pod kubek. Średnica 10 cm, grubość 1 cm. (klik)

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Kasiu widziałam tackę u Gosi i przepadłam! :) Jest cudowna. Wpisałam ją na moją listę must have :)
    Pozdrawiam gorąco. beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Beatko! Miło Cię tu gościć ❤ Rzeczywiście tacka u Gosi prezentuje się zjawiskowo :)
      Uściski!

      Usuń
  2. Cudowna dekoracja. Idealne dopełnienie pięknie zaprojektowanych wnętrz.
    Uwielbiam ten blog i ten styl.
    Pozdrawiam - Karolina B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    Znalazłam Pani bloga poszukując pojemnika na płyn do naczyń - dokładnie takiego jaki prezentuje Pani na pięknych zdjęciach. Czy orientuje się Pani gdzie można taki w Polsce zdobyć? Serdecznie pozdrawiam i gratuluję pasji! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Pani Aniu.
      Dziękuję za miłe słowa ❤ Nie spotkałam się z tym, aby dokładnie te same pojemniki sprzedawane były w Polsce. Ja przywiozłam je ze Szwecji.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń