niedziela, 6 maja 2012

SOPOT

Hmmm...

15 komentarzy:

  1. Hmmm cudownie, tylko szkoda, że pada deszcz, z Sopotu nici:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, dzisiaj nie ma szans na Sopot, ale wczoraj o zachodzie słońca było rewelacyjnie :)

      Usuń
  2. Pracowałam w Sopocie przez prawie trzy lata w sezonie dojazdy były koszmarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sezonie koszmarem jest też znalezienie wolnego miejsca parkingowego ;)

      Usuń
    2. Trzeba parkować pod Almą :P tam jest zawsze trochę łatwiej

      Usuń
  3. WTF??, że się tak elegancko wyrażę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu jakie piekne zdjecie....!Jak tam jest slicznie! Jak ja dawno nie bylam w Sopocie.....chyba trzeba zaplanowac wycieczke:))Pozdrawiam Ciebie z mojego kawałeczka nadmorskiego.....na szczescie jest cieplo i slonecznie:)))Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, jeśli dawno nie byłaś to musisz to nadrobić. Sporo się ostatnio pozmieniało :)

      Dzisiaj cały dzień w 3city padało :/

      Usuń
  5. Podoba mi się zdjęcie, ma bardzo fajny, tajemniczo-nostalgiczny klimat, natomiast pobyt nad naszym polskim morzem mniej mi się podoba, bo mi jest wiecznie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie jeśli morze to tylko Bałtyckie :) - nie tylko od strony naszego wybrzeża, ale skandynawskiego również :)

      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń