czwartek, 25 lipca 2013

MÓJ PIERWSZY MILION

Gdyby kiedyś ktoś powiedział, że będę prowadziła bloga - nie uwierzyłabym. Dzisiaj nie pamiętam już w jakich okolicznościach podjęłam decyzję o jego założeniu. Na pewno było to spontaniczne - jak wszystkie moje działania. Blogowy świat wciągnął mnie maksymalnie. Poznałam tu mnóstwo wspaniałych osób, wielu z nich jest dzisiaj moimi serdecznymi przyjaciółmi.


Do podsumowań skłonił mnie licznik umieszczony w prawym pasku bloga odnotowujący skrzętnie każdą Waszą wizytę. Wczoraj wskazał 1 000 000 odwiedzin. To bardzo wzruszające. Z tej okazji chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy czytają mojego bloga: stałym czytelnikom i tym, którzy zaglądają tu tylko od czasu do czasu. Zapraszam do czytania i komentowania! Wasze serdeczne komentarze sprawiają, że mogę działać ze zwielokrotnioną siłą!


ps. Śmieszna sprawa - jednego dnia: milion odwiedzin na DP-blogu i 1000 lajków na FanPage'u naszego sklepu (klik).


15 komentarzy:

  1. Gratulacje Kasiu! To już konkretna liczba...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, okrągłe liczby. Gratuluję! :) Czytam DP-bloga od samego początku. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu jeszcze raz gratuluje!:-) w swiecie blogowym to jest wlasnie wspaniale, ze poznaje sie ludzi, ktorzy maja tyle ze soba wspolnego:-)) Mam cicha nadzieje, ze i ja kiedys bede mogla taki post napisac;-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych "milionów" :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluję:) Codziennie jestem tu przynamniej jeden raz i za każdym razem znajduję tu ciekawe inspiracje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu!! Gratulacje serdeczne! Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych podbojów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. olala, a ja się cieszyłam jak dziecko jak miałam teraz o jedno zero mniej :))))))hihi
    Gratuluję Kasiu, nie dziwię się, że ludziska zaglądają, bo inspirujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, gratuluję i cieszę się, że stworzyłaś to przytulne i inspirujące miejsce - zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam:)
    pozdrawiam gorąco,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę jak najwięcej wejść i przyjemności z prowadzenia bloga.
    Lubię zaglądać do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, gratuluję serdecznie ! Dla mnie Twój blog jest THE BEST !

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyciagasz ludzi kochana to i licznik bije .... gratuluję!

    OdpowiedzUsuń