środa, 19 października 2011

FOTELE Z RATTANU

Dzisiaj zauważyłam, że Ikea dodała do swojej oferty nowość - rattanowy fotel Storsele. Dostępny w kolorze czarnym i naturalnym. Chciałoby się powiedzieć: "Tack, Ikea", bo jest łudząco podobny do "kultowego", fotela Monet duńskiej firmy Sika Design, a różnica w cenie jest znaczna. 

Ciekawe, który z nich jest wygodniejszy?

Poniżej kilka zdjęć z katalogu Sika Design. Już od jakiegoś czasu jestem zakochana w tych ogrodowych meblach z rattanu. A czarny fotel Monet, inspirowany meblami z lat 50-tych, jest wprost genialny! Chętnie widziałabym go u siebie w salonie :)


Dla porównania: po lewej fotel duńskiej firmy Sika Design, a po prawej ikeowski wyrób.







2 komentarze:

  1. Oh, ja je uwielbiam zwłascza te obłożone dzierganymi kocami, futerkami i poduchami :) kiedyś ktoś zostawił takie dwa na śmietniku u mnie pod blokiem, chciałam zabrać do siebie, ale jak wracałam z pracy to już ich nie było, do dziś żaluje że ich odrazu nie wziełam :( ale bym je przerobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj akurat mnie ratan nie kręci:-)

    OdpowiedzUsuń