poniedziałek, 29 października 2012

ARANŻACJA WNĘTRZA DOMU W BORKOWIE

Wnętrza domu w gdańskim Borkowie, zaprojektowaliśmy dla pary z dwójką dzieci, która prowadzi aktywne życie rodzinne i zawodowe. Lokalizacja domu daje możliwość wypoczęcia od codziennego, miejskiego zgiełku. 

Kuchnia od początku była oczkiem w głowie inwestorów. Wedle ich życzenia białe lakierowane fronty połączyliśmy z grubym, czarnym blatem z konglomeratu. Żeby przełamać kolorystyczną ascezę dodaliśmy kroplę energetycznej żółci w postaci podświetlanej tafli szkła mocowanej przy półwyspie. Nasi klienci lubią gotować i celebrować to w rodzinnym gronie, dlatego kuchnia musiała być nie tylko przestronna, ale i funkcjonalna. Duża ilość blatów, miejsc do przechowywania i przede wszystkim olbrzymi półwysep daje możliwość wspólnego przyrządzania posiłków.  


Część dzienna domu imponuje licznymi przeszkleniami, a jej układ przestrzenno-funkcjonalny jest uporządkowany i czytelny. Strefa wypoczynkowa zajmuje centralną część parteru i podzielona została na telewizyjną i kominkową. Tą ostatnią, ulubioną przez właścicieli, tworzą dwa fotele ustawione tuż przy przeszklonej ścianie barku. Można w nich wygodnie zasiąść po wypełnionym zajęciami dniu i z lampką wina w dłoni obserwować migoczący w kominku ogień. 

Dekoracją części dziennej domu są oprawy oświetleniowe. Mamy ich tu dużą różnorodność: reflektory wpuszczane w sufit i natynkowe, w części telewizyjnej trzy chromowane kule o zróżnicowanej wielkości, a nad stołem jadalnym - dwie lampy z kloszami z białego szkła.


W aranżacji toalety pojawiają się elementy nawiązujące do oceanicznej głębi, które ostatnio nas fascynują. Żyrandol składający się z kilkudziesięciu szklanych baniek przypomina bąble powietrza w wodnej toni. Ten sam motyw można dostrzec na wydruku wielkoformatowym pokrywającym jedną ze ścian. Lustro, polerowane płaszczyzny i horyzontalne pasy zastosowaliśmy celowo, aby optycznie powiększyć niewielkie pomieszczenie. 



Kuchnia płynnie łączy się z jadalnią. Ciemny fornir stołu i sześć krzeseł z BoConcept wykończonych czarną skórą kontrastuje z białą zabudową meblową kuchni. Jadalnia jest wygodna, co sprzyja długim spotkaniom przy stole.

Cała nasza ekipa bardzo miło wspomina realizację wnętrz domu w Borkowie. Współpraca z tak optymistycznie nastawionymi do życia osobami była dla nas wszystkich olbrzymią przyjemnością.
 
A co jutro na DP-blogu? Kilka zdjęć z sesji w Borkowie zza kulis. Zapraszam!

44 komentarze:

  1. Pani Kasiu, Panie Tomku i vis-a-vis(jak mawiała pewna serialowa postać) :D
    Nie wyobrażamy sobie współpracy z innymi projektantami. Jesteście naszym strzałem w dziesiątkę!!!
    Pozdrawiamy.
    AiM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Agnieszko, Panie Michale, bardzo dziękujemy za miłe słowa. Współpraca z Wami była dla nas wielką przyjemnością.
      Do zobaczenia!
      Miłego dnia!
      Kasia i Tomek

      Usuń
  2. Piekna kuchnia calkiem w mojim guscie Lazienka tez woooow !
    pozdrawiam
    Donata

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu, jeszcze nie widziałam tak odlotowej łazienki.
    Aż zapiera dech. Cudowny jest ten projekt.
    Gratuluję Waszej pracowni takiej pięknej realizacji.

    Anna z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu, powiem w tajemnicy, że pracujemy w tej chwili nad koncepcją kolejnej "odlotowej" :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Kasiu jestem pod ogromnym wrażeniem tego co zrobiliście!
    niesamowita kuchnia w połączeniu z jadalnią:) ta biel i czerń plus żółty! wow,... coś pięknego:)))
    miłęgo dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję! Dziękuję!
      Uwielbiam ten żółty! :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Piękny projekt. Serdecznie gratuluję. Szczególnie podoba mi się kuchnia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, minimalistyczne wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, cudo! Najbardziej lubię Wasze łazienki :-):-) ale cała reszta też jest wspaniała, no i ta żółć :-) czapka z głowy ;-);-);-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wnętrze. Świetny pomysł na ścianę z telewizorem! Rozumiem, że dzieci to już starszaki, bo tak tam jasno na ścianach :) ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedne z najbardziej sympatycznych i grzecznych maluszków jakie spotkaliśmy :)

      Usuń
  9. Super wnętrza:) Kasiu, czy mogłabyś mi zdradzić nazwę i nr tej czarnej farby? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, pracujemy na farbach Flügger i taką też nasz wykonawca zastosował w domu w Borkowie. Kolor - najgłębsza z możliwych - czerń.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. pięknie!
    a w części dziennej na ścianach jest biel czy szarość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, dziękuję! :)
      Ściany są off white.

      Cieszymy się z tej realizacji podczas, gdy w naszym dziale projektowym tworzymy obecnie nowe tematy. Już wkrótce startujemy z kolejną budową. Najpierw zaczynamy od zaproszenia ekipy "dewastatorów". Będziemy tworzyć wnętrze na nowo. Spodziewany jest spektakularny efekt.

      Pozdrawiam serdecznie!
      Good day!

      Usuń
  11. fantastyczne wnętrza! nie wiem gdzie bardziej mi aię podoba, czy w kuchni, czy w salonie a może w łazience... wszystko jest takie przemyślane, konsekwentne... super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak miało być! Bardzo dziękuję za przemiłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Gratulue kolejnego udanego projektu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wnętrza, ale dla mnie klimat zbytnio apartamentowy. Łazienka na pewno będzie robić mega wrażenie na gościach. Sama chciałabym mieć tak porządnie oświetlone mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo lubię, gdy jest wiele możliwości oświetlenia pomieszczenia, bo pozwala to budować różne nastroje.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Kasiu.
    Bardzo podoba mi się kuchnia , i oprawa okien. Ogólnie wnętrze robi wrażenie jest takie uporządkowane i ascetyczne i bardzo spójnie i to sobie cenię najbardziej
    No ale w kuchni się zakochałam , jak dla mnie jako baza jest super znając mnie ja to bym trochę zagraciła tę przestrzeń. Gratuluję kolejnego udanego projektu :)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. cos niesamowitego ! w przyszosci marzę o takim wystroju mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie urządzone wnetrze.. Biel i zółta plama podoba mi się najbardziej :) Ja osobiscie tylko zle sie czuje w tak bardzo błyszczących pomieszczeniach ;) wole takie powycierane i mniej na błysk wnętrza.. ale nie muszę lubic..zeby podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu rewelka prostota zawsze się obroni teraz i za 15 lat :)
    Pozdrawiam ziomali z Borkowa :)
    Kasiu mam do Ciebie pytanie, co fajnego położyliście na podłodze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Salon jest boski!!!! Moja uwagę zwróciły schody - bardzo podoba mi się kolor stopni.To drewno? Mogłabym prosić o nazwę gatunku?
    Zazdroszczę właścicielom pierwszej kawy wypitej w tym wnętrzu i myśli "jak tu cudownie i w dodatku u nas":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo elegancko, ja tylko wymieniałabym stół i krzesła na białe lub szare albo nawet żółte, żeby nie było tak formalnie. Oprócz tego stół (wenge?) lubi zbierać odciski paluszków :), więc latałabym ze ściereczką ciągle (mam w pracowni ciemną podłogę i to koszmar... ).
    Fajne lampy nie wiem tylko gdzie kominek a gdzie telewizor :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,

    właśnie trafiłam na blog i jestem zachwycona! Dom w Borkowie jak dla mnie ideał. Szczególnie spodobała mi się kuchnia. Szukałam na blogu co jest nad blatem ale nie mogę znaleźć. Mogłaby Pani zdradzić co jest na ścianie w kuchni? Chodzi mi o ścianę na której jest okap :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie, jeśli jest taka możliwość bardzo proszę o podanie numeru lacobelu żółtego zastosowanego w tym projekcie oraz firmy dostawcy. Ten odcień jest idealny do mojego wnętrza. Pozdrawiam i gratuluję efektu powyższego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie odnosnie kolorow, czy na scianie przy zastosowaniu koloru off-white , kolor sufitu pozostal czysto bialy, czy tez jest zlamana biel, aby uniknac ``zoltego odcienia koloru off-white`` na styku obu kolorow?

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam zakochałam sie :) Pięknie cudnie itp :0) Czy moze Pani zdradzić co za płytki sa łazience ?
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,
    Niedawno trafiłam na Pani bloga i jestem zachwycona. Wspaniałe wnętrza, rozwiązania, pomysły. Nigdy nie byłam zwolenniczką płytek w części dziennej ale te wyglądają wspaniale. Czy mogłaby Pani zdradzić co to za płytki?
    Pozdrawiam bardzo serdecznie. M. Nowak

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się aranżacja tego domu. Wszystko ładnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba Mi się oświetlenie

    OdpowiedzUsuń
  27. Dom urządzony perfekcyjnie. Sama chciałabym w takim zamieszkać :) Podobają mi się Wasze projekty. Szkoda, że blog nie jest aktualizowany bo śledziłam Wasze wpisy. Mimo wszystko czekam na kolejne! ;)

    OdpowiedzUsuń