czwartek, 18 sierpnia 2016

PÓŁKA ŚCIENNA NA OBRAZY

Dzisiaj przyglądamy się bliżej niepozornemu przedmiotowi, który w spektakularny sposób potrafi pomóc odmienić wygląd pustej ściany. Mowa oczywiście o tytułowej półce na obrazy. Często mnie o nią pytacie w mailach. Nasz model to Ribba z Ikea. Obecnie jest już wycofany ze sprzedaży. Zastąpiono go modelem Mosslanda. Listwa posiada specjalny rowek, aby utrzymać mniejsze ramki pod jednakowym kątem. Tego typu półka to idealne rozwiązanie dla osób ceniących zmiany we wnętrzu. Dzięki niej domowa galeria może ulegać modyfikacjom tak często, jak tego potrzebujemy. 

Większość grafik, plakatów i fotografii, które widzicie poniżej znajdziecie w naszym sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW. 












Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Właśnie jestem na etapie urządzania pokoju córki i te półki czekają na mnie w Ikea, tylko jakoś mi nie po drodze ;) Są świetne do prezentowania książek i zdjęć, więc myślę, że sprawdzą się idealnie.
    Plakaty i grafiki, jak zawsze, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, na początku dziękuję za miłe słowa pod adresem grafik z naszego sklepu DOBRYCH PROJEKTÓW. Jeśli chodzi o półki będą idealne, bez dwóch zdań! :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Właśnie zastanawiam się nad taką półką w takim nijakim kącie, stoi amfora i chciałam spróbować czegoś innego niż wieszanie obrazków, ale nie wiem czy się nie mylę, narazie myślę.

    OdpowiedzUsuń