wtorek, 27 marca 2012

W KOLORZE SREBRA

Z jakimkolwiek kolorem nie zestawilibyśmy srebra to zawsze stworzy zgrany duet. Srebrne elementy rozświetlą wnętrze i nadadzą mu oryginalnego sznytu. Pamiętajmy jednak o zasadzie "złotego środka". Stosując złoto i srebro w aranżacji wnętrz ogranicz się do jednego lub najwyżej kilku dodatków, wówczas unikniesz kiczu. Teoria ta dotyczy nie tylko wnętrz, ale także stylizacji modowych.

1 - torba, Lindex; 2 - świeczka, 3 - poduszka, H&M Home; 4 - lampa, Maisons du Monde. 

5 - figurka nosorożca, Silver Furniture; 6 - stolik, Maisons du Monde; 7 - marokańska pufa, Boho Morocco; 8 - srebrne sandały, Marni dla H&M.

Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Cenna uwaga, Kasiu z tym umiarem. W hallu mam chromowany kinkiet, daszek od lampionu też srebrny, a teraz nad drzwiami pojawił się jeszcze zegar, chyba już dość?
    pozdrawiam ciepło.
    marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Metalowa mozaika odważna - ciekawie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory stosowaliśmy tą metalową mozaikę w kolorze srebrnym, a ostatnio w kolejnym projekcie przymierzamy się do złotej... :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  3. Fantastyczna jest ta metalowa mozaika! Zapisuję w kajecie obok pozostałych pomysłów łazienkowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam srebrne dodatki na przedpokoju, dodają elegancji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu ...lampa poduszka i pufa...po prosze:))))sa sliczne i wlasnie takich dodatkow teraz potrzebuje...musze tylko troche poszperac ,poszukac tych cacuszek:)))pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, a ja do listy MUST HAVE dodałabym jeszcze tą srebrną torebkę. Idealny, prosty kształt. Mam obecnie podobną w kolorze ultramaryny, ale torebek nigdy dość, prawda? ;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Kasiu ja do torebek i do butow mam wielka slabosc...ale to chyba kazda kobieta tak ma....:)))teraz wyczekuje u Ciebie na nowy post....znowu zakreci mi w glowie....:)))pozdrawiam.Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, już mam w zasadzie przygotowany kolejny materiał o... torebkach Helmuta Langa. Uwielbiam prace tego projektanta i w zasadzie podoba mi się wszystko z jego kolekcji, tylko kiedy blogować? :) Czemu doba ma jedynie 24 godziny??? :)

      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Usuń
  7. Mozaika bomba!
    Jak myślisz, czy można byłoby wykorzystać ją w kuchni?
    Czy z białymi meblami marki HTM szarym granitem i podłogą w kolorze
    jasnego betonu będzie się dobrze komponować?
    Nie mam pomysłu na ścianę pomiędzy szafkami.
    Na początku miało być mleczne szkło ale teraz myślę, że to może zbyt banalne.
    Czy taka mozaika nie będzie wyglądać pretensjonalnie i ciężko?

    Pozdrawiam,
    Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, HTH?
      Metalowa mozaika mogłaby być w zestawieniu, o którym piszesz trochę przytłaczająca. Nie widzę jej w połączeniu w granitem (Kashmir White?).

      Metalową mozaikę zaproponowaliśmy do projektowanej łazienki w domu w Lidingö. Połączyliśmy ją z czernią błyszczących kafli i białą podłogą. Czerń jest świetnym tłem dla metalowej mozaiki lub szarość, ale nie ta jasna, gołębia.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Dobry wieczór,
    tak też myślałam:/
    Dzięki za podpowiedź. Zostanę chyba przy szkle choć muszę przyznać kusi mnie polerowany beton.

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bea, polerowany beton - uwielbiam!

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. ktoś się orientuje gdzie takie kafelki można dorwać?

    OdpowiedzUsuń