niedziela, 4 marca 2012

TRÓJPACK


16 komentarzy:

  1. w zeszła niedzielę chwyciłam w OBI takie 2 trójpaki....jeden dla mnie ....tez biały...i dla psiapsiółki...w fioletach....hiacynt to kwiat przyjaźni:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko, były też fioletowe, ale ja - only white ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. O it is, Ooo it is:-))) Milej niedzieli Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również życzę miłej niedzieli. Dzisiaj zastanowię się nad tymi miejscami w 3city, które bym poleciła turyście i podeślę w mailu. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ach, te hiacynty! Mam wobec nich mieszane uczucia. Gościły u mnie prawie całą zimę, dodawały kolorków, ale co z nimi robić, jak przekwitną? No i ten zapach... Uhonorowałam je, jednak małą sesją zdjęciową ;)
    Widzę, że u Ciebie piękne słonko!
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, widziałam Twoje hiacynty - piękne. No, właśnie co potem zrobić z tymi cebulkami? Miałam sprawdzić w necie, ale jakoś czasu brak. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Hiacynty - bez nich nie ma dla mnie wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba wybiorę się na zakupy, bo moje powoli przekwitają, pewnie jeszcze kilka dni i wymienię je na nowszy model:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta nie wiem, czy to akurat Ci po drodze, ale w LM na Grunwaldzkiej mają akurat świeżą dostawę :)

      Usuń
    2. Mam bliżej do tego przy Auchan, ale myślę, że dla nich to i na Grunwaldzką przez korki się przebiję:)

      Usuń
    3. "Moim" LM jest też ten przy Auchan, ale dział ogrodniczy wolę w sklepie przy Grunwaldzkiej :)

      Usuń
  6. I jak pięknie u Ciebie słoneczko świeci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie wiosenne bulwy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Kasiu, ja włożyłam zasuszoną cebulę do wody i czekam na cud - może mój jedyny hiacynt ponownie zakwitnie - oczywiście podobnie jak u Ciebie - "only biały" ;)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny blog, wiele cudownych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń