środa, 12 listopada 2014

STROP CZĘŚCIOWO OTWARTY

Taki częściowo otwarty strop chodzi nam ostatnio po głowie. Uwielbiamy maksymalnie odkryte przestrzenie i dużo światła, więc tego typu rozwiązanie to byłoby coś!
Zastanawiam się, gdzie widziałam ciekawe realizacje otwartych pomieszczeń do pełnej wysokości wnętrza domu. Zastosowała je w swoim fińskim domu znana Wam zapewne, moja znajoma - Päivi Lemström (autorka bloga MTSH). 

Wybralibyście to rozwiązanie, czy raczej optujecie za tradycyjnym podziałem przestrzeni?








Have a good time!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam…! mam w domu swój prywatny otwarty strop nad pokojem dziennym - prawie 6m do sufitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno musi robić wrażenie. Uwielbiam takie przestrzenie.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. You know I like a lot that Swedish home!
    XX Paivi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Päivi, I love what you have done in your house. I love that space. Totally in my style ♥
      You are an extremely talented person.
      Hugs
      XX

      Usuń
  3. Otwarte przestrzenie - to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia, a ja odwiedzam tylko dwa blogi wnętrzarskie. Dwa najlepsze. Twój i Paivi. Koniec, kropka :-)
    Anka Biernacka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne wnetrza!! Boze jaki piekny dom ma Twoja znajoma!!!! Cudo!!! Jestem oczarowana!!!! Tez mam 6 metrow w salonie;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. That's right! :)
      Linda, thank you for visiting my blog.
      Have a nice Friday!

      Usuń