niedziela, 14 września 2014

PROJEKT ŁAZIENKI W VÄSTERÅS (SZWECJA)

Dzisiaj zaglądamy do łazienki w Västerås, którą ostatnio mieliśmy przyjemność projektować.

To pomieszczenie jest inne od reszty mieszkania, bo dominuje w nim czerń, szarość i brąz. Wszystkie powierzchnie są polerowane na wysoki połysk dzięki czemu multiplikują wnętrze i stwarzają iluzję głębi. Właściciele zrezygnowali z płytek na rzecz kamienia. Aby zmieścić wannę i prysznic postanowiliśmy powiększyć wnętrze kosztem przyległego klk (klädkammare). Zmieściła się także kwadratowa umywalka z podwieszoną, pojemną szafką i wc. Pomimo nagromadzenia wielu sprzętów nie odczuwa się tu braku przestrzeni. W szklanej tafli zamocowaliśmy telewizor, który umożliwi oglądanie filmów podczas zażywania kąpieli. Umieściliśmy go tak, aby nie zakłócać podstawowej funkcji lustra.

Poniżej kilka wizualizacji opisywanego wnętrza.




Aby zobaczyć więcej naszych prac serdecznie zapraszam na stronę naszej pracowni DOBRE PROJEKTY.COM

9 komentarzy:

  1. Telewizja nad wanną - genialne! Mam nowe marzenie ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Łazienka z Frankiem! Uwielbiam go i czekam na 3-ci sezon "House of Cards" ;-)
    Małgośka Biernacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że nowa seria zadebiutuje prawdopodobnie wiosną, 2015 roku.
      Szkoda, że tak długo trzeba czekać...
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. luksus:) chciałabym się walnąć do takiej wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I simply love that bathroom. I just wanna jump in there!
    Have a nice start of the week

    Lottie, Xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebuje pomocy. Jestem przed remontem łazienki. Czarny kamien na podłodze, piaskowy z połyskiem na scianie. Umywalka wbudowana w szafce pod blatem. I teraz nie wiem, blat czarny granit czy jasny? Mam jeszcze czarne abazury przy oświetleniu bocznym lustra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie akceptuje telewizora w domu,ale właśnie urzadzamy łazienkę i powiedziałam mężowi ,że jedyne miejsce gdzie może powiesić tv to na przeciwko wanny :D
    Stwierdził że jestem dziwna--ale chyba mu pokazę te wizualizacje ;D

    http://panna-z-dobrego-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń