niedziela, 8 lipca 2012

DOM W BORKOWIE

Pamiętam pierwsze spotkanie z Panią Agnieszką i Panem Michałem. Mieli doskonale sprecyzowaną wizję kuchni - jej układ, kolory i materiały z jakich powinna być wykonana. Białe, gładkie fronty lakierowane na wysoki połysk, a do tego czarny, gruby blat z konglomeratu. W tej skromnej, ale za to wyrazistej palecie kolorystycznej rozgrywałaby się akcja części dziennej domu, gdyby nie decyzja o wprowadzeniu optymistycznej żółtej barwy i jasnego écru
Kropką nad "i" będą lampy Mirror Ball Toma Dixona. Na ścianie za sofą zawiśnie nietypowy zegar "uszyty na miarę", który nada wnętrzu indywidualności, ale o tym później...

Bardzo miło wspominamy prace nad projektem wnętrz tego domu.


Realizacja w toku.





Kolejny etap.



10 komentarzy:

  1. Piękny blog!
    Czemu ja go wcześniej nie odkryłam, czemu ja go wcześniej nie odkryłam..... Ale nie ma tego złego...:)
    To jest to o czym piszesz, kropka nad "i". Mi na razie tego brakuje w domu... Ale małymi kroczkami znajdę swoje "i":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie po raz pierwszy na DB-blogu!
      Dzięki temu komentarzowi poznałam Twojego bloga. Chętnie będę zaglądać :)

      Rozplanowanie oświetlenia i wybór opraw oświetleniowych to jedno z najważniejszych elementów w urządzaniu wnętrz. Grunt to znaleźć, jak piszesz, swoją kropkę nad "i" :)

      Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
    2. Masz rację. Jest jeszcze jedna rzecz. Umiejętność kontrolowania "fachowców". U mnie zapomnieli o wielu, na prawdę wielu punktach oświetleniowych;)
      No i dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
    3. Odpowiednie rozplanowanie oświetlenia jest bardzo ważne. Można nim uratować wnętrze lub totalnie zepsuć. No i podstawą jest zaufana ekipa remontowa.
      Posiadamy na szczęście sprawdzoną firmę budowlaną, z którą współpracujemy już od wielu lat, sprawdzonego stolarza, firmę zajmującą się żaluzjami, roletami i zasłonami, artystę - malarza i wielu innych. Dobre zaplecze to podstawa udanego projektu :), ale wiem, jak o rzetelnych fachowców trudno na naszym rynku.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, to będzie bardzo udany projekt :)
      Jest 8.05, a u nas 100% słońca. Zapowiada się kolejny upalny dzień. Super!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ładny projekt. Podoba mi się zwłaszcza zależność pomiędzy kształtem białego stolika i żółtej pufy oraz kulistymi lampami i ozdobnymi kulami ustawionymi na stoliku.

    Anna z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda interesująco:) chociaż ja wolę bardziej "swojskie" wnętrza:)
    No i mamy lato! Ola już bez gipsu, ale jeszcze z kulami - wsparciem przy chodzeniu. Ufff.. Zobaczmy co będzie po następnej wizycie u lekarza.. Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to świetnie, że już bez gipsu. Trzymamy kciuki! Pozdrowienia dla Oli od naszej całej paczki! :)

      Usuń