poniedziałek, 25 czerwca 2012

PROJEKT TOALETY W DOMU KOŁO TRÓJMIASTA

Czy aranżacja toalety może odbiegać od reszty pomieszczeń w domu? Jak najbardziej TAK!
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić wizualizację toalety w projektowanym domu za miastem. (O koncepcji części dziennej tego domu pisałam we wcześniejszym poście: TUTAJ).

Już na wstępie pracy uznaliśmy, że to niewielkie pomieszczenie będzie kontrastowało z panującym w całym domu klasycznym stylem. Chcieliśmy potraktować je z przymrużeniem oka. Toaleta jest pomieszczeniem pełniącym funkcje pomocnicze, bo oprócz niej w domu znajdują się jeszcze dwie duże łazienki. Mając to na uwadze  pozwoliliśmy sobie na śmielsze poczynania - stąd też jej klubowy charakter. Ciemne kolory, błyszczące powierzchnie, wydruk wielkoformatowy i dekoracyjna lampa nawiązująca do fascynującego nas tematu podwodnych głębin - tak w skrócie można by opisać to wnętrze.
To czego na tej wizualizacji nie widać to płytka szafka przewidziana w ścianie ze stelażem podtynkowym miski ustępowej. Idealna do przechowywania kosmetyków i detergentów. Musi być ładnie, ale też funkcjonalnie.

Projekt w trakcie realizacji.


Wizualizacja: DOBRE PROJEKTY

Zdjęcie: DOBRE PROJEKTY

7 komentarzy:

  1. Obserwuję Pani bloga już od dłuższego czasu. Bardzo przypadł mi do gustu styl domu koło Trójmiasta. Lubię klasyczną elegancję. Natomiast toaleta pokazana dzisiaj jest według mnie genialna!

    To mój pierwszy komentarz, który odważyłam się napisać. Oglądam bloga Dobrych Projektów codziennie.

    Życzę wielu sukcesów.

    Anna z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Anno, dziękuję. Niezmiernie mi miło.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Przebogata wyobraźnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kryształy cudownie korespondują z proponowanymi żyrandolami jadalni ;)))
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń