piątek, 11 września 2020

OBEJRZYJ NASZ NAJNOWSZY FILM NA YOUTUBE O MIESZKANIU DO WYNAJĘCIA

To pierwszy film, w którym "zagrałam". Piszę w cudzysłowie, bo nie chodzi tu w żadnym razie o aktorstwo, tylko wypowiedzenie kilku zdań przed kamerą, ale dla mnie było to dużym przeżyciem.

Muszę się Wam przyznać, że ogólnie nie mam żadnych problemów z wystąpieniami publicznymi. Od nastu lat przeprowadzam prezentacje projektów przed niekiedy całymi rodzinami (w przypadku projektowania domów) jak i całymi zarządami (gdy projektujemy biura). Jednak, jak się okazało, wystąpienie przed kamerą to zupełnie inna sprawa, inne emocje. Chociaż przyznaję, że po entym powtórzeniu swojej kwestii było mi coraz raźniej - Tomku, dziękuję za anielską cierpliwość. Może kiedyś do tego przywyknę?

Zasubskrybujcie nasz kanał! To nas zmobilizuje do dalszej pracy na YouTube!

Link do filmu TUTAJ

Miłego oglądania!

Wrzuciłam też nowe zdjęcie w tle na nasz kanał YouTube (KLIK). Jestem zdania, że to bardziej przystaje do całości niż poprzednie. A Wy co myślicie? 


Udanego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz