poniedziałek, 17 września 2018

STYLIZACJA REGAŁÓW / STYLING A BOOKSHELF

Do stylizacji regałów w stylu Hampton potrzebowałam mnóstwa przedmiotów, które chciałam wyeksponować takich jak: ramki na zdjęcia, muszle przywiezione z wakacji, książki, wazy i latarnie. Wybierając konkretne akcesoria zwracałam uwagę na to, czy odpowiadają kolorystycznie, stylistycznie i rozmiarowo. Wysokość półek wynosi 28 cm i to było czasami ograniczeniem. 
Przy wyborze książek po pierwsze kierowałam się ich tematyką. Z uwagi na nadmorską lokalizację domu szukałam tych dotyczących sportów wodnych, drinków plażowych, motywu morza w malarstwie, biografii kapitanów żeglugi morskiej itp. Oprócz treści zwracałam też uwagę na oprawę graficzną okładki, jej kolor i rozmiar. Książki można podeprzeć stojakiem. W tej roli idealnie sprawdziła się kula z muszelek. Dodałam też osobisty element - zdjęcia domu z różnych faz przebudowy oprawione w dopasowane kolorystycznie drewniane ramki. 
Zdradzę Wam, że stylizacja regałów była moją ulubioną czynnością w dzieciństwie. Mogę ją porównać do pracy nad wielkoformatową kompozycją. Uwielbiam tę robotę!








Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz