piątek, 20 października 2017

MARMUROWE SZALEŃSTWO / MARBLE MADNESS

Od tygodnia w naszym sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW panuje istne marmurowe szaleństwo! Jego powodem jest pojawienie się całej masy nowych marmurowych akcesoriów, a wśród nich wyczekiwanych okrągłych tac z rantem. Precyzja ich wykonania zachwyca mnie za każdym razem, gdy na nie spojrzę. 
Jak wiele z Was mogło zauważyć dotychczasowa oferta naszego sklepu opierała się na dość wąskiej gamie kolorystycznej, głównie czerni i bieli. Teraz to się zmienia za sprawą cudownego marmuru Verde Guatemala. No cóż, ja też dałam się porwać trendom faworyzującym ciemnozielony kolor.
Od kilku dni na zapleczu DP sklepu trwa wzmożone pakowanie i wysyłanie. Może i Ty wybierzesz coś dla siebie?


1 - Okrągła, zielona podkładka. Wymiary: 19,8x19,8x1 cm. (klik)
2 - Zielone, okrągłe podkładki pod kubek. Wymiary: 10x10x1 cm. (klik)
3 - Okrągła taca z marmuru. Wymiary: 24,8x24,8x4,2 cm. (klik)
4 - Okrągła podkładka. Wymiary 19,8x19,8x1 cm. (klik)
5 - Marmurowe, sześciokątne podkładki pod kubek. H=10 cm, grubość 1 cm. (klik)
6 - Podkładka zielona L. Wymiary: 20x30x1 cm. (klik)


1 - Taca z marmuru L. Wymiary: 20x43x4,5 cm. (klik)
2 - Taca z marmuru S. Wymiary: 22x22x4,5 cm. (klik)
3 - Podkładka L. Wymiary: 20x30x1 cm. (klik)
4 - Podkładka S. Wymiary 20x10x1 cm. (klik)
5 - Marmurowe, okrągłe podkładki pod kubek. Średnica 10 cm, grubość 1 cm. (klik)









Udanego weekendu!

3 komentarze:

  1. Wasze tacki są najlepsze. Czekałam na zielone i się doczekałam :)
    Pozdrawiam cały zespół DP! Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tace. Ten marmurowy trend bardzo mi się podoba. A szczególnie w połączeniu ze złotem i jasnymi kolorami. Po prostu super!
    Pozdrawiam Marzena Sawicka

    OdpowiedzUsuń