piątek, 3 sierpnia 2012

PRZECHOWYWANIE W ŁAZIENCE

Bardzo istotną kwestią jest dla mnie przechowywanie, a zwłaszcza w łazienkach o niewielkich rozmiarach. Liczne pojemniki, tekstylne koszyki i worki pomagają zaprowadzić porządek wśród kosmetyków, przyborów toaletowych i dziecięcych zabawek kąpielowych. Nawet najdrobniejszy przedmiot ma wtedy swoje miejsce.

Collage wykonany ze zdjęć H&M Home.

Co myślicie o tej łazience? Ja jestem pod jej ogromnym wrażeniem. Pochodzi z rybackiego domku położonego w Normandii. Pisałam o nim niedawno TUTAJ.  


1 - pojemnik tekstylny, 2 - pudełko blaszane, 3 - kosz z tkaniny, 4 - pojemniki lniane, 5 - worek na bieliznę, H&M Home; 6 - pojemnik ceramiczny, Impressionen.

19 komentarzy:

  1. Kasiu, cześć:)Zakochałam się w koszu numer 3:) Cudna jest ta łazienka - zajrzałam do normandzkiego posta:)) Ech, już by się chciało na urlop.. Dzięki za odwiedziny - przesyłamy pozdrowienia obie, Ola miewa się już lepiej, ufff..
    Serdeczności i bardzo letniego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, trójka to też mój faworyt. Idealny do mojej pralni :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. uwielbiam! najlepsze są te z napisami.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów mnie dręczysz Kasiu ;) Kupiliśmy taką umywalkę do mniejszej łazienki, ale później zdecydowałam, że mamy za mało miejsca (nieprawda), że będzie za słodko (nieprawda!) i mamy inną. A teraz patrzę na te zdjęcia i tak strasznie mi się podoba! Naszą oddaliśmy mamie. Ona czyta Twojego bloga, więc od razu mówię, że nie żałuję! :)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha. Marta, fajny komentarz!:)

      Powiem Ci, że my rzadko proponujemy tego typu umywalki w projektach, bo albo nie są dość duże, innym razem ich kształt nie pasuje do całej koncepcji. Jednym słowem nie jest popularna w DP ;). Ale patrząc na zdjęcie łazienki z dzisiejszego posta zaczęłam widzieć ją w zupełnie innym świetle :)

      Moje ulubione łazienki to te proste, proste i jeszcze raz proste :).
      Dołączam ją do dwóch wcześniejszych inspiracji: http://dobreprojekty-blog.blogspot.com/2012/02/pure-style.html

      Marta, wzruszyłam się, gdy przeczytałam, że DB-bloga czyta także Twoja Mama. :) Miłe.

      Także, dziewczyny, serdeczne pozdrowienia dla Was obu! :)

      Usuń
  4. Super wpis, zwłaszcza dla tych, którzy marudzą, że mają małą łazienkę. Moja nie jest aż taka mała, ale i tak stosuję powyższe zasady. Kosz na pranie, kosz na szczotki i suszarkę, kosz na kosmetyki czy słoje na proszek. To praktyczne i ciekawe dekoracje łazienki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje mają kolosalny wpływ na wrażeniowy odbiór wnętrza. Widać to na przykładzie łazienki z dzisiejszego posta. Bladoniebieskie dodatki dodają przytulności i charakteru.

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pudelka i pojemniki oraz wilkinowe kosze.
    W lazience mam duzo szklanych pojemnikow,sloiczkow itp.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię pudełka, puszki, kosze i worki. Ordnung muß sein :)
      Udanego weekendu!

      Usuń
  6. Dobre przechowywanie to połowa sukcesu do utrzymania porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni.ko, witam Cię serdecznie na DP-blogu :).
      Co do przechowywania - masz absolutną rację.

      PS. Ja też uwielbiam nadmorską biel :).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Baaardzo podoba mi się ta łazienka. To chyba beton zamiast kafli? Rewelacyjnie to wygląda. Moja recepta na łazienkę to WSZYSTKO pochowane w szafkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to beton. Uwielbiam łazienki bezkaflowe :). W mojej nie ma ani jednego.
      Udanego weekendu, Gabi :)

      Usuń
  8. Piękna jest ! Te betonowe szarości uspokajają :) Marzy mi się okno w łazience..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, pierwszy raz na blogu. Bardzo mi miło.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. cudny blog ... ogladam i nie moge wyjsc z podziwu ... mój domek dopiero na wiosne zacznie sie budowac teraz to same formalności a juz znalazłam multum inspiracji i napewno zostane u ciebie na dłużej pozdrawiam ciepluteńko paulina z mała sztuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na DP-blogu i zapraszam ponownie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Szukałam akcesoriów do mojej mikro łazienki (niecale 3m2 z wyjściem na balkon ;)) i trafiłam tutaj - od razu spodobały mi się Twoja propozycje do przechowywania - gdzie można je dostać? :D

    P.S. ładnie tu!

    OdpowiedzUsuń