środa, 13 września 2017

ZIELONY KAMIEŃ WE WNĘTRZACH / GREEN STONE INTERIORS

Muszę przyznać, że do tej pory nie poświęcałam zbyt wiele uwagi na moim blogu zielonemu kolorowi we wnętrzach. Ten, kto zagląda tu systematycznie, na pewno zaobserwował, że dużo miejsca przeznaczałam wnętrzom białym, szarym, dodatkom czarnym, złotym i kobaltowym, zapominając zupełnie o zieleni. Niesłusznie i od dzisiaj postanawiam to nadrobić. I tak - zapowiadam boom zieleni na łamach bloga, a wkrótce także w naszym sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW, ale póki co więcej zdradzić nie mogę.

Tymczasem spójrzcie na poniższe aranżacje. Jak można nie lubić zieleni, no jak? 


Źródło: GUBI


Źródło: Hullebusch


Źródło: Hullebusch


Łazienka prawdopodobnie ze Złotej 44. Jeśli znacie autora tej wizualizacji, proszę, dajcie mi znać.


Źródło: Yabu Pushelberg

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Piękne!Mam zieloną podłogę i dekory w łazience,ale po 25 latach trochę mi się opatrzyła;)
    Hanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Haniu, po 25 latach rzeczywiście można nabrać ochoty na zmianę :) pomimo że jest to kolor zielony. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Pani Katarzyno, ta łazienka jest ze Złotej44. Autora nie znam, ale może to się przyda - http://galerie.platine.pl/zlota-44-zobacz-jak-wygladaja-luksusowe-apartamenty-g467314.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Jacku, dziękuję. Już dodałam informację.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Przepiękne wnętrza wybrałaś. Zielony jest uroczy. Wcześniej nie zwracałam na taki kamień uwagi, a teraz bardzo przypadł mi do gustu. Małgorzata Kuchcińska

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kasiu,
    zielony lubię bardzo, szczególnie ten wpadający w szmaragd:). Twoje inspiracje jak zwykle wyjątkowe <3

    OdpowiedzUsuń