sobota, 10 grudnia 2016

STOJAK NA KSIĄŻKĘ OD TASCHEN

Teraz, gdy Taschen ma w swojej ofercie stojak na książki, nic mnie już nie powstrzyma, żeby nie eksponować w domu naszych albumów wnętrzarskich. Przypominająca przezroczyste szkło akrylowa konstrukcja jest wytrzymała i co ważne posiada możliwość złożenia na płasko - ułatwia to transport i przechowywanie. Jak Wam się podoba to rozwiązanie? 


Źródło: Taschen


Źródło: Studio Stilista


Źródło: Studio Stilista


Źródło: Taschen


Źródło: Pinterest (Jeśli ktoś zna dokładne źródło tego zdjęcia - proszę, dajcie mi znać.)


Źródło: Plume Voyage


Źródło: Plume Voyage

Udanego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Och, cudowny! Wpisuję go na listę prezentów świątecznych dla siebie :)
    Pozdrowienia z Warszawy.
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, można wyeksponować piękne albumy i cześciej do nich sięgać.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna!Oprócz użyteczności,stanowi kapitalny element dekoracyjny.I w tym momencie moja wyobraznia .....ach Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyteczne i pasuje do każdego wnętrza :)
      Mój absolutny must have! ❤
      Udanego dnia!

      Usuń
  4. Jestem na tak. Chcę. tylko gdzie go kupić?
    Pozdrawiam Kasiu
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, myślę, że najłatwiej będzie przez sklep internetowy Taschen'a.
      Pozdrawiam serdecznie! ❤❤❤

      Usuń
    2. Jakoś nie potrafię go zlokalizować;)

      Usuń