niedziela, 4 grudnia 2016

MOTYW KONI W DEKORACJI WNĘTRZ

Osoby zakochane w koniach, tak zwani "koniarze", chętnie akcentują swoją piękną pasję we wnętrzach, w których mieszkają. Jedni otaczają się przywiezionymi z podróży pamiątkami: rzeźbami, albumami, butami do jazdy konnej lub kijami do gry w polo, a ich domy utrzymane są w stylu starej Anglii - zgaszone kolory, skórzane sofy w kolorze calvadosa i nobliwa biblioteka z pokaźnym księgozbiorem. Innym natomiast wystarczy jedynie akcent w postaci artystycznej fotografii konia i takie wnętrza będziemy dzisiaj oglądać... Serdecznie zapraszam!









1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8

Jeśli interesują Was tematy związane z końmi i jeździectwem zajrzyjcie do mojego archiwalnego wpisu TUTAJ.

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Paulinka zakochana jest w koniach. Tylko filmy o koniach, książki o koniach, na ścianach plakaty z końmi. Mam nadzieję, ze w liście do św. Mikołaja nie będzie konia (tego prawdziwego), bo święty będzie miał problem :D
    Miłego dnia! :) Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki prezent to byłoby spełnienie marzeń :)
      Pozdrawiam serdecznie! ❤

      Usuń
  2. Konie uwielbiam. Od zawsze. Nauka jazdy konnej jest na mojej liście marzeń. We wnętrzach lubię je chyba jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, konie to niezwykle wdzięczny motyw ❤ Uwielbiam je, dlatego tak bardzo zależało mi, żeby zostać właścicielką szwedzkiej "drewnianej stadniny" :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Oj konie,koniki,piękne zwierzęta.Zawsze mnie fascynują.Mam takie magiczne miejsce,gdzie mogę być szczęśliwą do bólu z tymi cudownymi stworzeniami.Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń