niedziela, 18 grudnia 2016

BOMBKI W STYLU JEŹDZIECKIM / EQUESTRIAN ORNAMENTS

Natknęłam się wczoraj na sklep internetowy z Colorado (klik) posiadający w swojej ofercie śliczne bombki w stylu jeździeckim. Malutkie buty do jazdy konnej, toczek, siodło i jeździec gnający na koniu - wszystko precyzyjnie dopracowane w najdrobniejszym szczególe. Mój zachwyt nad nimi wzrósł jeszcze bardziej, gdy doczytałam w opisie produktu, że zostały wykonane przez naszych, polskich artystów. Brawo!




Jeżeli interesuje Was temat koni sprawdźcie moje archiwalne wpisy na blogu:

DLA WIELBICIELKI KONI / EQUESTRIAN CHIC

MOTYW KONI W DEKORACJI WNĘTRZ

2 komentarze:

  1. oooo jakie pomysłowe :D znam nawet kogoś, kto chciałby takie mieć :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. No to kochana wyszperałaś!Są po prostu urzekające.Prezent dla mojej bratanicy{jeżdzieckiej}jak się patrzy.Daję gwarancję,że będą u niej wisieć nie tylko w święta.Zawsze najpiękniejsze bombki naszych projektantów!!!!!Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń