wtorek, 29 listopada 2016

JAK MIESZKA BLOGERKA?

Dzisiaj zaglądamy do wnętrz uroczego mieszkania w Sztokholmie, które wystawiono obecnie na sprzedaż. Jego właścicielką jest szwedzka blogerka lifestylowa - Emma Melin. Mieszkanie (48 m2) zostało przytulnie zaaranżowane. Jego minusem może być jednak łazienka, której zdjęć nawet tu nie pokażę (ale dla ciekawskich zostawiam link KILK). Moją uwagę zwróciła też niewielka ilość miejsca w sypialni, która powoduje utrudnioną komunikację i korzystanie z szuflad. Natomiast botki z wężowej skórki i biała, koronkowa sukienka wisząca w garderobie - super! ❤ 
Jeśli podoba się Wam ten styl - dajcie mi znać w komentarzu.











Źródło: BO Sthlm

Miłego dnia!

10 komentarzy:

  1. Tak nie do końca moje klimaty.Podoba mi się aranżacja balkonu.Dobrze,że nie pokazałaś w poście tej łazienki!Do koronkowej sukienki i koszuli oczy moje powędrowały.Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, łazienka wcale mnie nie zaskoczyła :-D Jak na szwedzkie realia to i tak trzyma fason!:-)Mi też spodobała się koronkowa sukienka i jeszcze złota bateria kuchenna. Pozdrawiam. Bea

      Usuń
    2. Beatko, racja! Jak na tamtejsze realia, to nie jest źle :)
      Złota bateria - idealna! ❤
      Uściski!

      Usuń
    3. Alu, rzeczywiście aranżacja balkonu jest bardzo przytulna :) Ale i tak nikt by mnie nie namówił, żebym została tam dzisiaj z kubkiem kawy. Brrr :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Przedpokój jest prawie tak duży jak sypialnia! :) Fajny klimat wyczarowany w malutkim mieszkanku.
    Pozdrawiam serdecznie!! Gośka BIernacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, też zwróciłam na to uwagę :) Aż prosi się o małą zmianę, prawda? ;)
      Pozdrawiam serdecznie! ❤

      Usuń
  3. Złota bateria w kuchni- bomba! Zaskoczeniem jest to że czytam jaki metraż ma to mieszkanie a na zdjęciach widzę przestrzeń. Bardzo gustowne! Takiego stołu szukam do kuchni tylko mniejszą średnicę, poradzisz coś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, stół na zdjęciu to projekt Eero Saarinen'a. Najmniejsza średnica do jadalni - 106 i 120 cm.
      Uściski! ❤

      Usuń