wtorek, 27 września 2016

DOM W STYLU NORDIC

Ostatnio przeglądając szwedzkie wydanie magazynu Elle Decoration zachwyciły mnie pastelowe odcienie i naturalne materiały w domu Sofii i Johana Wäborg. Decyzja o kupnie działki w Höllviken, na południe od Malmö, a następnie budowa domu była spowodowana chęcią ucieczki od stresu związanego z pracą w mieście i tęsknotą za naturą. Wypadkową tych pragnień są piękne wnętrza, które emanują spokojem i dają poczucie harmonii z otaczającą go przyrodą.
Dobrze czułabym się w tak zaaranżowanym wnętrzu, a Wy?





Duże okna sprawiają, że zaciera się granica między tym co na zewnątrz i w środku.


A po prawej, zestaw pięciu okrągłych wieszaków Muuto. Znalazły też miejsce na ścianie w naszej najnowszej aranżacji - pięknej sypialni na osiedlu Trzy Żagle w Gdańsku TUTAJ.


Stylizacja: Emma Persson Lagerberg. Zdjęcia: Petra Bindel dla Elle Decoration.

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Przepięknie! Podoba mi się bardzo, czułabym się tam świetnie.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wnętrza w świetlistych bielach i beżach wyciszają poprzez samo ich oglądanie na ekranie monitora, a co dopiero, gdyby się tam przenieść i zamieszkać na stałe w takim otoczeniu :)
      Udanego dnia! ❤

      Usuń
  2. Witam. Urzekło mnie pokazane przez Panią wnętrze. Krzesła z 1 zdjęcia są moim ideałem. Czy orientuje się Pani co to za model, producent? Z góry dziękuję za pomoc. Wioletta Maciejewska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. To Ch 24 wishbone Carla Hansena.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Takie okno z siedziskiem to moje marzenie. Mam nadzieję, że się kiedyś spełni :)
    Marzena

    OdpowiedzUsuń