niedziela, 17 kwietnia 2016

ZŁOTA 12-TKA! KOMODY W KLASYCZNYM STYLU / GOLD 12! CHESTS OF DRAWERS IN A CLASSIC STYLE

Ostatnio szukałam komód (hurtowo) do kilku projektów, którymi obecnie się zajmujemy. Warunek jaki postawiłam to klasyczny kształt i naturalny materiał, czyli olcha, dąb, wiśnia, a także czereśnia, grab, jesion, klon i buk. Wszelkim lakierowanym płytom pilśniowym i mdf-om, tym razem, dziękujemy. Wytypowałam złotą 12-tkę! Posiadam już swoich ścisłych faworytów. Z małymi zmianami, które mam nadzieję da się wykonać, będę zadowolona.
Ponad połowa to nasze polskie produkty. Serce rośnie!
A które Wam przypadły najbardziej do gustu? 


1KAS 235. Ambre. JAFRA
2 - Jubilee. SELVA
3KAS 602. Art-Mi. JAFRA
4 - Boudoir. EICHHOLTZ   


5 - Olivier mała Parisienne. BLACK BEAR HOUSE
6 - Napoleon. SELVA
7 - 8011 Insolito. CEGLEWSKI MEBLE
8 - 8018 Insolito. CEGLEWSKI MEBLE


9 - Dream. SWARZĘDZ HOME
10 - 8012 Insolito. CEGLEWSKI MEBLE
11 - Maggiolini. SELVA
12 - KAS 2402. Nina. JAFRA

3 komentarze:

  1. Przepiękne modele. Aż trudno wybrać, która jest najładniejsza. Któraś spośród 2, 3 , 9 i 12 na pewno znalazłaby u mnie ciepły kącik ;) Swarzędz Home coraz bardziej zyskuje moją sympatię. Uwielbiam komody nie tylko z powodu ciekawego wyglądu. Według mnie wszelkie szuflady świetnie organizują wiele rzeczy w domu, od ubrań w sypialni po asortyment kuchenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacne :) Wybrałabym 7 lub (jak szaleć, to szaleć!) - 6.
    Jest z czego wybierać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda! Jedna ładniejsza od drugiej. Nie wiedziałabym którą wybrać. Najlepiej mieć wszystkie ;)
    Magda

    OdpowiedzUsuń