poniedziałek, 28 marca 2016

MIESZKANIE W GÖTEBORGU / FLAT IN GÖTEBORG

Witajcie Kochani! Mam nadzieję, że święta upływają Wam spokojnie, w rodzinnej atmosferze, wśród przyjaciół. Dzisiaj relaksu ciąg dalszy... Jest chwila, aby siąść przy komputerze w celu innym niż projektowanie. Chociaż u mnie czy to praca, czy hobby - wszystko kręci się wokół tematu wnętrz. I tak jest dobrze! ❤ 

W ofercie szwedzkiego biura nieruchomości Entrance znalazłam ciekawie urządzone studio w Göteborgu. Co prawda niewielkie, tylko pokój dzienny z aneksem i sypialnia, ale za to jest serwantka na szkło i porcelanę, okrągły stół, ciemna podłoga, kobaltowe wzory i przytulna sypialnia. Brzmi jak ideał? Być może, gdyby nie jakość wykończenia, która bardzo mnie drażni już podczas oglądania zdjęć, a co dopiero, gdybym miała w nim się znaleźć lub zamieszkać. No, dobrze, może tutaj to pasuje, ale ja nie dam rady aż tak się wyluzować, żeby nie zauważyć tych kilku warstw starej farby zamalowanej czernią z wysokim połyskiem. 
A co Wy sądzicie na ten temat? Mogłybyście z miejsca wstawić tu walizki, czy raczej zleciłybyście wykonanie estetycznego liftingu? Więcej zdjęć tego mieszkania znajdziecie na stronie entrancemakleri.se. Dodam tylko, że jest już sprzedane. 








Podobną tacę, ale z białego marmuru Carrara znajdziecie w naszym sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW.




Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Kasia, nigdy nie widziałam TAKICH drzwi ;)) Masz rację.
    Mimo tego fajnie.
    Gośka Biernacka

    OdpowiedzUsuń
  2. zaniemówiłam kompletnie! ależ to razem wszystko "gra"!

    OdpowiedzUsuń