sobota, 23 stycznia 2016

UCZTA DLA ZMYSŁÓW / TREAT FOR SENSES


Limitowane wydanie David Bowie is Personal Portfolio - Black Edition. store.davidbowie.com

Złote kolczyki. Apart

Poduszka z printem zielonego marmuru dostępna w szwedzkiej sieci Åhléns.

Uwielbiam ten plakat. W naszym sklepie znajdziecie nie tylko literę A, ale też cały alfabet. Serdecznie zapraszam! dobreprojekty-sklep.com

Zdarzyło się Wam kupić produkt jedynie dla samego opakowania? Nowe perfumy Marca Jacobsa Decadence zamknięte zostały w niezwykłym flakonie, który przypomina piękną, wieczorową torebkę. To małe dzieło sztuki!

Francuska szkatułka w kolorze szmaragdowym - antyk.

Have a nice weekend!

7 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie i niezwykła kolorystyka. Zwłaszcza szkatułka budzi moją zazdrość. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, ten odcień zieleni jest niesamowity. Bardzo go lubię.
      Udanej niedzieli!

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji powąchać Decadence? Sądząc po opakowaniu będzie ciężko, kadzidłowo i ziołowo. Butelka jest fajna.
    Kasiu, kiedy wpadniecie do nas? Już są wszyscy zdrowi. Wirus pokonany. ;)
    Gośka Biernacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, wysłałam do Ciebie maila :)
      Testuję dzisiaj Decadence i My name Trussardi. Ten pierwszy długo utrzymuje się na mojej skórze i jest mocny, a mi nie podobają się już tak ciężkie zapachy. Tak więc to perfumy nie dla mnie, mimo że butelka podoba mi się bardzo :)

      Usuń
    2. Kasia, widziałaś to? https://www.youtube.com/watch?v=-nIg-3GxEzE
      Gośka

      Usuń
  3. Przejrzałam posty,
    zdjęcia i aranżacje zachwycają :):)

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie po raz pierwszy na moim blogu! :)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń