wtorek, 15 grudnia 2015

RÓŻOWE DEKORACJE ŚWIĄTECZNE / PINK CHRISTMAS DECORATIONS

Co powiecie na święta w kolorze różowym? 
W takiej tonacji utrzymana została najnowsza świąteczna sesja zdjęciowa dla HM Home, w której brała udział utalentowana, szwedzka fotograf Pia Ulin, stylista Glen Proebstel oraz Annsofie Björklund - art direktor. 
Ekipa dostała ten pusty pokój i wolną rękę...


... a chwilę później wyczarowała takie obrazy...






Do Świąt Bożego Narodzenia pozostało: 8 dni, 2 godziny i 19 minut.

6 komentarzy:

  1. Przepięknie! Jak najbardziej moje klimaty. Zgaszony róż uwielbiam w każdej postaci, jako subtelny dodatek do wnętrz. W święta również :) Pozdrawiam. Sylwia whitegreypastels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, witam serdecznie po raz pierwszy na moim blogu :) Róż w połączeniu z szarością i złotem wydaje się być ciekawą propozycją kolorystyczną na święta. Mi też przypadł do gustu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. W tym roku zakupiłam bombki w pastelowych kolorach, w tym także różowe, w Ikei. Ładnie wyglądają na choince w pokoju córci.
    Wnętrze z sesji jest cudowne!! :-)
    Magda Sadowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, widziałam te zestawy. Bardzo ładne kolory.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Jestem zachwycona! Kolory Pantone 2016 zaczynają rządzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję w branży modowej i choć staram się, to nie mogę dostrzec odzwierciedlenia wybieranych kolorów przez Pantone w tym, co rzeczywiście wybierają projektanci, czy ulica.
      Xenia

      Usuń