wtorek, 29 grudnia 2015

KONIEC MINIMALIZMU? / THE END OF MINIMALISM?

Minimalizm to już przeszłość. Do trendów wchodzi właśnie tendencja "więcej znaczy lepiej" i to zarówno w aranżacji wnętrz jak i przemyśle odzieżowym. W 2016 roku gładkie płaszczyzny i ascetyczne wnętrza ustąpią miejsca wzorzystym tapetom, bogatym zdobieniom mebli i klasycznym dodatkom. Przychylniejszym okiem spojrzymy na dorobek Josefa Franka (przeczytacie o nim TUTAJ) i Williama Morrisa, którego twórczości w całości poświęcony jest dzisiejszy materiał zdjęciowy. Jeśli nie tapeta z floralnym motywem to może na początek chociaż poduszka?


Źródło: House of Philia



Źródło: Entrance



Źródło: Alvhem


Źródło: Alvhem



Źródło: Mitt vita hus

Jestem ciekawa co myślicie o tych wzorach. Znalazłybyście miejsce dla nich w swoich domach?

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam minimalizm w klasycznych wnętrzach, ale tego typu wzorzyste motywy świetnie wpływają na takie właśnie stonowane aranżacje, zapobiegają monotonii i dodają charakteru. Jestem jak najbardziej ZA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, również i mi przypadły do gustu te aranżacje. W zasadzie floralne motywy Morrisa podobały mi się od kiedy pamiętam. W mojej torebce zawsze mam notes, którego okładkę zdobi wzór "Strawberry Thief".

      Pozdrawiam serdecznie!
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Chciałbym tylko powiedzieć, że nie macie tylko czytelniczek, ale i czytelników- stąd lepiej użyć "znaleźlibyście" :)
    Mnie też ostatnio inspiruje motyw floralny- chcę użyć takiej tapety w gabinecie- szukam czegoś, co można zobaczyć w cukierni Odette na Twardej w Warszawie. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Bardzo mi miło. Zapamiętuję uwagę :)
      Tapeta ze wzorem dużych liści bananowca wygląda genialnie w Odette. Zestawione z nią ciemne kolory i złoto ładnie podbijają wzór. O tej tapecie była wzmianka na moim blogu w 2013 roku: http://dobreprojekty-blog.blogspot.com/2013/05/liscie-bananowca.html

      Usuń
  3. Vackra tapeter av William Morris.
    Gott Nytt År!
    Hälsn.
    Ewa Öquist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, tack så mycket. Gott Nytt år till er alla!
      Kram,
      Kasia

      Usuń