środa, 7 października 2015

COŚ NIEBIESKIEGO / SOMETHING BLUE

Dzisiaj przypomniałam sobie wpis, który umieściłam na moim blogu na początku tego roku, dotyczący trendów i tendencji w dziedzinie projektowania wnętrz 2015 (klik). Przewidywałam, że kolor niebieski mocno odciśnie swoją obecność we wnętrzach. "Chętnie będziemy sięgać po indygo, błękit, kobalt i granat." - pisałam. 
Dzisiaj uśmiechnęłam się na wspomnienie tych słów widząc przepiękne tkaniny autorstwa szwedzkiej designerki Emmy von Bromssen oraz niesamowity dywan z długimi frędzlami (nowość, którą wprowadza marka Hay na jesień i zimę tego roku). Do tego zestawu dorzucę jeszcze plakaty z naszego sklepu DOBRYCH PROJEKTÓW - oczywiście wszystko w kolorze blue!

A jakie niebieskie produkty przykuły w tym roku Waszą uwagę?







1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 

Miłego dnia!

1 komentarz:

  1. To ja już wiem jak "ocieplić" tym zimnym kolorem moją białą kuchnię ;)

    just_team

    OdpowiedzUsuń