czwartek, 13 sierpnia 2015

BATERIA MARZEŃ? / DREAM KITCHEN FAUCET?

Prosta, minimalistyczna w formie i oczywiście cała złota. Genialnie komponuje się z białym marmurem Carrara i Calacatta. Z przyjemnością odkrywam możliwości i efekty zastosowania złotych baterii we wnętrzach. Jak je dobierać by nie przesadzić, a jedynie nadać charakterystyczny rys? W tym tkwi cała zabawa!





1 I 2 I 3 I 4

Więcej na temat złotych baterii w odniesieniu do skandynawskich aranżacji wnętrz przeczytacie TUTAJ

Serdecznie zapraszam!

13 komentarzy:

  1. W moich kuchniach był "tradycyjny" chrom, była biel, teraz jest czerń. Następna bateria będzie złota (kuchnia jest b&w z odrobiną szarości).
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, w zeszłym roku zrealizowaliśmy kilka projektów właśnie z czarnymi bateriami. Efekt świetny! Natomiast złote to mój ideał, chociaż w Polsce są jeszcze dość mało popularne.
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Kiedyś nie lubiłam złota. Nigdy nie założyłabym złotej biżuterii, a co dopiero mówić o złotych dodatkach w domu. Jak widać jednak wszystko się zmienia. Dzisiaj piszę ten komentarz obwieszona biżuterią... złotą oczywiście ;). A co do złotego kranu, to jest on na mojej liście must have :)
    U nas skwar.
    Pozdrowienia. Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Halino, jeśli chodzi o złoto to mogę śmiało napisać, że mam tak samo :)
      ps. Dzisiaj w Gdańsku temperatura jakby odpuściła, ale niedawno byliśmy we Wrocławiu i tam spotkały nas tropiki ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ja bardzo marze o zlotej baterii, ale MATOWEJ! szare szafki, marmur i matowe zloto mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naomi, to świetny zestaw! Co prawda nie spotkałam jeszcze matowej, ale znalezienie producenta to tylko kwestia czasu :)
      Udanego startu w nowy tydzień!

      Usuń
  4. Jak zwykle swietne newsy i dobry design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia kto jest autorem takiego miłego komentarza.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Piękna jest!!!! dlaczego takiej nie mam:(.
    W mojej kuchni odnalazłaby się idealnie. Wspaniała.
    Kocham złoto od kilku lat ale On nie kocha, ale ja Go kocham więc mam tradycyjną w chromie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można kupić taką baterię ??

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie gdzie można kupić, zdjęcie piękne, wspaniałe pomysły tylko skąd wziąć taka zjawiskową baterię???

    OdpowiedzUsuń