wtorek, 7 kwietnia 2015

PODUSZKI W STYLU SKANDYNAWSKIM / SCANDINAVIAN STYLE CUSHIONS

Niedźwiedzie budzą się z zimowego snu - to znak, że wiosna już jest! Znana, szwedzka marka Fine Little Day proponuje na wiosnę jedną ze swoich nowości - poduszkę z printem niedźwiedzia. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że wzór jest łudząco podobny do tego w słonie zaprojektowanego w 1930 roku przez Estrid Ericson dla Svenskt Tenn (najstarszego sklepu z designem w Sztokholmie, o którym pisałam TU i TUTAJ). Też zauważacie podobieństwo? Która podoba się Wam bardziej?


Poduszka Fine Little Day


Poduszka Svenskt Tenn

Have a nice day!

9 komentarzy:

  1. Oj, jest podobieństwo! Wybieram słonie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fine Little Day uwielbiam. Klimat, kolorystykę, umiejętność łączenia nowoczesnych wzorów z klasyką. Coś dla mnie :)

    Niedźwiadki fajne, no dobra... pewnie można się doszukać podobieństw, ale po co? ;)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór pada na słonia, czyli u mnie wygrywa klasyka :-)
    Pozdrowienia. Małgośka Biernacka

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na miniaturę w Bloggerze, byłam pewna, że to właśnie Svenskt Tenn! Misie są jednak chyba bliższe mojemu sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mogłabym przygarnąć niedźwiadki!!! śliczne oba wzory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, mocno inspirowane... Miałam podobne wrażenie ze wzorem Arbour Harbour dla House of Rym (też Elisabeth Dunker) i listkami Bersa Stiga Lindberga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że będę w większości zachwycającej się misiami, chociaż obie poduszki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szare poszewki są bardzo efektowne

    OdpowiedzUsuń