wtorek, 17 lutego 2015

PARISIAN APARTMENT

Ostatnio moje myśli zaprząta sypialnia z otwartą łazienką i garderobą, którą aktualnie projektujemy w domu nad morzem. Trzy funkcje w jednym pomieszczeniu. Może zabrzmi to nieskromnie, ale muszę napisać, że to świetny projekt i szykuje się kolejna spektakularna realizacja.

A dzisiaj na blogu publikuję wizualizacje paryskiego apartamentu z sypialnią otwartą na garderobę. Co prawda nie widzę w niej łazienki, takiej jak w naszym projekcie i odbiega od niego stylem, ale podoba mi się, a Wam?






Źródło: jurajtalcik

Paryż, paryż... Też zauważyliście, że to w ostatnim czasie mocno popularny temat?

A więc: Bonne journée!

7 komentarzy:

  1. Lubię połączenie sztukaterii z prostymi meblami i wszystko w b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też :) Za jakiś czas planuję nowy dom i sztukaterie na pewno będą. Plus szarości i gama beży na śnieżnej bieli.
    Jednak Paryż to niebawem ze wspomnień tylko będzie się kojarzył z francuzami i Francją...........Cieszmy się póki jest.

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, witam serdecznie po raz pierwszy na moim blogu :)
      Podobnie z Berlinem i nawet Sztokholmem...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dziękuję ! :) będę zaglądać :)
    Masz rację, byłam w Berlinie 2 lata temu i w zasadzie Niemców to było najmniej na ulicach......

    Apropo tematu - to ja w tej chwili mam w mieszkaniu - prawie otwarta łazienkę - i powiem szczerze - że w sytuacji gdy są dzieci - albo goście to słabe rozwiązanie :) ale podoba mi się garderoba - w której zamiast szafy i drzwi - jest piękna zasłona, wiesz taka gruba i ciężka jak w teatrze - chyba będę tak kombinować !

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienkę otwartą na sypialnię polecam tylko wtedy, gdy nie jest to jedyne tego rodzaju pomieszczenie w domu. W obecnym projekcie mamy trzy łazienki, więc możemy sobie spokojnie pozwolić na taki zabieg.
      ps. Pomysł z zasłoną/kotarą z ciężkiej tkaniny - super!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Cudne… :)) Wszystko piekne bardzo :))

    OdpowiedzUsuń