piątek, 23 stycznia 2015

WHITE APARTMENT IN STHLM FOR SALE

Zdjęcia tego mieszkania biją ostatnio rekordy pod względem ilości publikacji na blogach i portalach wnętrzarskich. Zapewne większość Czytelników mojego bloga wie do kogo należy ten apartament. Jego właścicielkę nazwano w jednym z artykułów “szwedzką królową monochromatycznej aranżacji wnętrz”. Mowa oczywiście o Lotcie Agaton - mojej ulubionej szwedzkiej stylistce i jej sztokholmskim apartamencie, którego zdjęcia publikowałam w lutym 2013 r. (klik). Obecnie mieszkanie zostało wystawione na sprzedaż. Więcej zdjęć znajdziecie na stronie biura nieruchomości Alexander White
W jakim stylu Lotta zaaranżuje swoje kolejne lokum? Tego nie wiem, ale podejrzewam, że nadal pozostanie wierna oszczędnej gamie kolorystycznej: czerni, bieli i szarości.




Have a nice weekend!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kuchnia to według mnie najciekawszy jego fragment.

      Usuń
  2. To prawda, zdjęcia z jej mieszkania regularnie pojawiają w internecie wywołując zachwyt, udowadniając, że monochromatyczne wnętrza nie są nudne i białe domy mogą być przytulne. Cóż dodać, ja jestem zachwycona, i designem i klimatem mieszkań z duszą- z wysokim sufitem i ogromnymi oknami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te wnętrza wyglądają cudownie.
      Udanego dnia, Olu!

      Usuń