piątek, 5 grudnia 2014

WNĘTRZE NA WEEKEND

Tylko biele i szarości. Pozorne wrażenie surowości łagodzą miekkie i przytulne dziane poduszki, pledy oraz dywan Beni Ourain. Ich wyraziste faktury pięknie współgrają z gładkimi powierzchniami frontów meblowych i marmurowych blatów. Kto z Was miałby ochotę zaszyć się w takim wnętrzu na cały weekend?


Zdjęcia: Kristofer Johnsson. Stylizacja: Marie Ramse. Wnętrze: Moodhouse.


A to cudo powyżej zauważyłam z Tomkiem w TK Maxx przy okazji zakupów do realizowanego obecnie projektu.

14 komentarzy:

  1. Cudne wnętrze, w takim z przyjemnością bym odpoczywała :)
    Dywan świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyciszające,przytulne,z klasą...rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne na weekend, prawda? :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Dywan fantastyczny…:)
    Ostatnio postanowiłam, że właśnie taki będę miała:)) … tym bardziej ze powoli chcę zmienić styl w swoim domu więc jest idealny:). Zadzwoniłam w miejsce gdzie mają możliwość sprowadzenia dywanów Beni Ourain. Zapytałam o cenę i otrzymałam wiadomość… od 2,5 tys euro do 4,5 tys euro. Napisałam kolejną wiadomość z zapytaniem o mery, kilometry... no bo niby w trakcie video-rozmowy przebiega kupno dywanu …i ? i cisza… zero odpowiedzi… :) Po 10-tym mailu zrozumiałam, ze jeśli pytasz o cenę, to znaczy, że Ciebie nie stać i stąd brak dalszych odpowiedzi…:) Cierpliwie czekałam na cud i znalazłam w Norwegii… coś fajnego w tym stylu i właśnie jest w drodze do mnie… :))
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, czasami zdarza się tak, że mimo usilnych prób i olbrzymiej chęci kupienia produktu staje się przed ścianą, ale widzę, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych ;)
      Mi też kiełkuje w głowie myśl małych zmian. Nasze białe sofy chciałabym zamienić innymi białymi sofami ;) Ghost Gervasoni.
      Uściski!

      Usuń
    2. Wczoraj przeglądałam te sofy na ich oficjalnej stronie:) Korci i mnie, ale najpierw chciałabym wymienić stół i krzesła… i tu zaczynają się schody …:))) Chciałabym zrobić sobie mały mix w domu fajnych rzeczy designerskich z małymi dodatkami starych mebli…np. szafa, którą kupiłam ostatnio i która dojedzie do mnie w następnym tygodniu… piękna jest. Szukałam jej kilka miesięcy, ale znalazłam dokładnie taką jaką chciałam:))
      ps. Podoba mi się styl Frustilista http://instagram.com/frustilista

      Usuń
    3. A byłaś tu? http://bubbelsoda.tumblr.com/
      Już zerkam na Frustilista :)

      Usuń
    4. Porządna dawka inspiracji. Świetny styl. Bardzo FUSION :) i... mój kolor włosów ;)

      Usuń
  4. Zobacz Kasiu jeszcze tu
    http://residencemagazine.se/i-fru-stilistas-stuga/

    Bubbelsoada- świetny :) już przepadłam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu a ja tak jeszcze wrócę do tematu tego dywanu… proszę powiedz mi o ile pamiętasz jaka cena była tego cudeńka z TK Maxx-a ?
    Mój już przyjechał z Norwegii, ale jeszcze go nie widziałam bo jest u koleżanki.Dopiero w sobotę wieczorem trafi do mnie do domu:)) Ciekawa jestem cen… chciałam je porównać :))) Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, robiliśmy wtedy zakupy do realizowanego mieszkania i myślałam tylko o tym. Dywanowi zrobiłam zdjęcie, chwila zachwytu, nawet nie spojrzałam na cenę i... dalej praca. Widzisz nie pomyślałam wcale o sobie ;) Trochę żałuję, bo nawet, gdyby nie mi, to mógłby przydać się komuś innemu na przykład Tobie :) Gdy byłam parę dni później oczywiście już go tam nie było...

      Uściski! ♥

      Usuń