poniedziałek, 24 listopada 2014

LUBIĘ TAKIE MIEJSCA

Dzisiaj oglądamy wnętrze z gatunku “nic bym nie zmieniła i jestem gotowa przeprowadzić się jeszcze dzisiaj”. Mieszkanie znajduje się w Göteborgu, a wystawiło je na sprzedaż szwedzkie biuro nieruchomości Entrance Mäkleri. Olbrzymi plus ode mnie za biel, piękne szarości, wysokie sufity i drewniane podłogi. No, ale dosyć pisania. Po prostu musicie to zobaczyć sami.










Jeszcze więcej zdjęć tego pięknego mieszkania znajdziecie TUTAJ.

Udanego poniedziałku!

8 komentarzy:

  1. No moze troszke zmienilabym ale z przyjemnoscua zamieszkalabym tam od zaraz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote uchwyty meblowe XoXo

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Kasiu w tej chwili do takiego efektu zmierzam, bardzo fajne wnętrze :)
    PZDR Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie dyskretnie dodane złoto w uchwytach i klamkach.. i osłonkach na kwiaty..kolor który bardzo nie lubiłam a ostatnio co raz bardziej sie do niego przekonuje.. ale własnie w takim dyskretnym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprowadziłabym się od zaraz, tak jak stoję też nic bym nie zmieniałam. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie te dyskretnie umieszczone zloto i nawet drewniany uchywt noza idealnie wspolgra z surowa podloga. Piekne :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. moment,wezmę tylko szczoteczkę do zębów i ...gdzie mam iść :)))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edi, witam serdecznie na moim blogu.
      Arsenalsgatan 12, Göteborg, Szwecja :)

      Usuń