środa, 8 października 2014

DOM W STYLU SKANDYNAWSKIM

Dzisiaj oglądamy najnowszą aranżację młodej, szwedzkiej firmy z Jönköping (Västanhem Mäkleri & Interiör) zajmującej się sprzedażą nieruchomości.
Sześć pokoi i kuchnia, około 177 m2, a wszystko  konsekwentnie utrzymane w bielach i szarościach z dodatkiem drewna. Po skandynawsku, czyli prosto, funkcjonalnie, bezpretensjonalnie i oszczędnie. Po prostu tak, aby dobrze się mieszkało.
Zwróciliście uwagę na piękne belki konstrukcyjne? Posiadają ponad 100 lat. 
Jeśli interesuje Was jak dom wygląda z zewnątrz zapraszam serdecznie TUTAJ.










Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. Lubię biel, ale tutaj trochę jej dużo :)))).
    Co tu dużo pisać - piękne mieszkanie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. te schody!

    ps. uwielbiam oglądać szwedzkie mieszkania na sprzedaż :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i ze smakiem i gdzie niegdzie takie smaczki jak strojny ale skormy w kolorze zyrandol :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och och ach ach - dla mnie idealnie :) I like it too!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobał mi się betonowy blat stołu. Urocze wnętrze. Romantyczne, ale nie przesłodzone. Zawsze znajdę na Twoim blogu perełki.
    Halina z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  6. W oko wpadło mi przede wszystkim zestawienie betonowej donicy, "miedzianego" naczynia i arcy modnych grafik. Coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie!!! moje serce porwał sufit z drewna w połączeniu z bielą-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta "szczypta" surowego drewna to wisienka na torcie! Oczywiście całe mieszkanie jest piękne, jak większość skandynawskich wnętrz. Ikeowska lampa z kolażu wisi u mnie nad stołem kuchennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne. Drewniany sufit najpiekniejszy! Tez chcialam miec drewno na opal we wnece, ale maz postraszyl mnie pajakami...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ogladalam ten dom "na zywo " ;) bardzo ladny aczkolwiek fotograf tutaj wykonal tutaj kawal dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń