środa, 29 października 2014

10 ŁAZIENEK W SKANDYNAWSKIM STYLU

Wszystkie prezentowane dzisiaj łazienki są proste, jasne i funkcjonalne. Jednocześnie bezpretensjonalne i oszczędne. Zaprojektowane tak, aby po prostu wygodnie się z nich korzystało. Bardzo jest mi miło móc napisać, że jedną z nich realizowała nasza pracownia DOBRYCH PROJEKTÓW. Fenomenem jest, że styl skandynawski zastosowany w domach na różnych szerokościach geograficznych, sprawdza się tak samo dobrze.











1 I 2 I 3 I 4 I 5 I 6 I 7 I 8 I 9 I 10

Ha en bra dag!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :D tak!
      Uwielbiam oglądać skandynawskie strony z nieruchomościami, taki tam kontrast czasami że łapię się za głowę :)

      Usuń
  2. Podobają mi się ze względu na jasność. Ja tez mam białą łazienkę, ale niestety bez okna....
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ale spójrzmy na plusy... :) Łazienki bez okna dają więcej możliwości aranżacyjnych :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Łazienka Waszego autorstwa podoba mi się najbardziej, bo jest chłodna, a zarazem miła i przytulna.
    Pozdrawiam z zakorkowanej Warszawy.
    Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Halino, bardzo dziękuję.
      A ja myślałam, że tylko Trójmiasto było dzisiaj totalnie zakorkowane :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Piękne łazienki, mam nadzieję że moja będzie choć w połowie tak piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie że są jasne, ale wydają sie taki zimne. Zdecydowanie wole przytulniejsze aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. duzo daja tez okna w lazience. bardzo bym chciala kiedys miec;-)

    OdpowiedzUsuń