piątek, 11 lipca 2014

ŁAZIENKA Z PRZODKIEM

Rozbawił mnie projekt łazienki autorstwa belgijskiej pracowni Oscar V. Skojarzyłam go z wizualizacją, którą w 2011 roku wykonaliśmy dla naszych Klientów. 


Co prawda propozycja z olbrzymich rozmiarów portretem Króla Jana Kazimierza nie została wtedy wybrana - ostatecznie realizowaliśmy wersję z meduzą (klik) - to jednak przywołuje ona miłe wspomnienia z pracy nad tym zleceniem. 
Czemu akurat król? Ma to związek z nazwą ulicy, przy której stoi dom.


A co u nas? Obecnie kończymy prace nad Summer Collection 2014. Już niebawem nowe przedmioty pojawią się w naszym sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW. Mam nadzieję, że nowości spodobają się Wam tak jak poprzednie produkty, a może nawet bardziej?

Ciekawe rzeczy dzieją się też na naszych budowach, ale o tym innym razem. 

Udanego piątku!

4 komentarze:

  1. Chociaż tamta meduza fajnie wpisuje się w klimat łazienki, to portret króla bije ją na głowę! Dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś przeoczyłam wcześniej ten Wasz projekt. Jest z poczuciem humoru. Podoba mi się :) Wczoraj byłam u Joasi. Pięknie zrobiliście ich mieszkanie. Teraz kolej na mnie :) Pozdrowienia dla Ciebie i Tomka. Anka Biernacka

    OdpowiedzUsuń
  3. portret króla do miejsca gdzie król chadza piechotą to strzał w 10tkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł z królem rewelacyjny!!!! Szkoda, że właściciele się nie zdecydowali :) Obraz jest bezpieczniejszy, ale na ten zawadiacki koncept nawet ja bym się zdecydowała :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń