środa, 4 czerwca 2014

SKLEP Z ZIOŁAMI

Dzisiaj przenosimy się do małego sklepiku otwartego w zeszłym roku w Walencji, w którym zaopatrzyć się można w zioła i zdrową żywność. Na niespełna 29 metrach wygospodarowano miejsce na sklep, magazyn i wc.

Jestem pod ogromnym wrażeniem tego wnętrza.  Podoba mi się zastosowany mix tekstur i kolorów: lawenda, wiklina, karton z recyklingu, drewno i tkanina w naturalnym kolorze. Wszystko to daje przemyślaną całość. Cenię projekty, w których, tak jak tutaj, widać dbałość o każdy, nawet najmniejszy, szczegół.

Czy Wy też chcielibyście mieć taki uroczy sklep tuż pod domem? 









Zdjęcia: Marina Senabre Roca. 
Źródło: la buhardi


Miłego dnia!

21 komentarzy:

  1. Super miejsce.. Świeże zioła to jest magiczna sprawa:) Dobrego popołudnia Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki sklepik z klimatem chętnie widziałabym w naszym mieście.
    Halina z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u nas mógłby mieć filię ;)
      Pozdrawiam serdecznie Pani Halino!

      Usuń
  3. Pytanie, ja z checia bym go widziala kolo siebie :) zwlaszcza ze stawiam na ekologiczna zywnosc.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Kasiu jakie piękne wnętrza dla nas wynajdujesz.
    Mieć taki sklepik w okolicy owszem chciałabym, ale jeszcze bardziej pragnęłabym taki prowadzić.
    gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też pomimo, że na co dzień projektujemy wnętrza i uwielbiamy tą pracę, to zawsze marzyliśmy, aby dodatkowo posiadać sklepik. Tworząc go postawiliśmy sobie jeden warunek - będziemy sprzedawać tylko to, co sami chcielibyśmy kupić. Tej zasady trzymamy się do dzisiaj.

      Gosiu trzymam kciuki, żeby Twoje marzenie się spełniło.

      Usuń
  5. Kasiu pięknie tam jest , podoba mi się szyld - napis z metalu nawet nasunął mi się pomysł do głowy :)
    Szkoda, że u nas jeszcze nie przywiązuje się uwagi do detalu taki sklepik chciałabym miec na mojej ulicy.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, mi też nasunął się pewien pomysł... :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Już wiele razy pisałam, że potrafisz wyszukać cuda :) Piękne miejsce, czysta forma, przytulność i miło byłoby wpaść na ziółko:)
    Słońca na przekór prognozom życzę,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, jak miło. Dziękuję.
      Na ziółko? Czemu nie ;)

      Usuń
  7. Już chciałam tam biec! W Walencji.... :)
    Dobrze wiedzieć o takich miejscach.
    Pozdrawiam!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry sklep z ziołami blisko domu zawsze się przyda ;)
    Mat

    OdpowiedzUsuń