niedziela, 25 maja 2014

WEEKEND

http://katarzynabonda.pl/

Polecam! 

5 komentarzy:

  1. O, proszę, u mnie też część weekendu z Bondą. Chciałam poniuchać czy dobre, bo najnowszy BookRage jest bardzo Bondowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, weźmiesz "Pochłaniacz" "na warsztat"?
      Jestem ciekawa Twojej recenzji.

      Usuń
    2. Zaczęłam od "Sprawy Niny Frank" (inaczej "Dziewiąta runa") to chyba z innego cyklu. Ale Bonda mnie zaciekawiła, może dotrę i do "Pochłaniacza" :) Warto?

      Usuń
    3. Kawał porządnej literatury. Bonda sięgnęła do lat 90-tych, czyli czasów mojego liceum. Dodatkowo akcja dzieje się w Trójmieście. Szybko się czyta. Polecam bardzo! :)

      Usuń
    4. Muszę sprawdzić:) Jak skończę tę, którą teraz czytam (główny bohater też jest profilerem), to zacznę polować na to, co polecasz:) Miłego popołudnia :)

      Usuń