poniedziałek, 24 lutego 2014

ROOM DIVIDERS

Lubię parawany przeszklone jak okna. Są fantastyczne, gdy potrzebujemy podzielić pomieszczenie nie blokując przy tym dostępu naturalnego światła. Które z rozwiązań podoba się Wam najbardziej?
----------
I like window room dividers. They are fantastic way to separate areas without blocking natural light. What are your favourite looks?




1 I 2 I 3 I 4 


Kuchnia w Sztokholmie. Więcej zdjęć i informacji znajdziecie tutaj.
----------
Kitchen in Stockholm. For more pics and info click here.

To all my dear readers: have a nice Monday!

15 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się kuchnia w Sztokholmie! Podział jak i sama kuchnia. Chciaż przeszklona ścianka na przedostatnim zdjęciu jest świetnym rozwiązaniem "bezboleśnie" oddzielającym wejście od salonu.
    Miłego dnia Kasiu!
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, uwielbiamy z Tomkiem tego rodzaju przeszklone parawany ujęte w czarne, metalowe szprosy, dlatego już wkrótce będzie je można podziwiać na jednym z naszych projektów.
      Uściski!

      Usuń
  2. Jak dla mnie wszystkie zdjecia wnatrza sa super ale ta kuchnia w Sztokholmie jest wow!! pozdrawiam cieplo Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, też tak myślę.
      Miło mi, że tu zaglądasz.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Witaj Kasiu! Wszystkie fajne, ale najbardziej podoba mi się rozwiązanie na zdjęciu drugim:) Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja z kolei wybrałabym to na zdjęciu pierwszym i ostatnim :)
      ps. Od wczoraj do naszego Gdańska zawitała już totalna wiosna! Jest idealnie! :)

      Usuń
  4. Kasiu, piękna jest ta kuchnia ze Sztokholmu.
    gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, uwielbiam tą sztokholmską kuchnię. Stawiam ją tuż za swoją prywatną ♥

      Usuń
  5. Jestem na tak! Bardzo eleganckie rozwiązanie, które nadaje lekkości. Światła nigdy za dużo.
    Pozdrawiam Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, "światła nigdy za dużo" - też tak uważam! :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Piękne wnętrza, jakżeż mnie się ta podłoga po-do-ba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująco wygląda to stalowe przeszklenie!
    Podoba mi się biały okap nad kuchnią i stolik przy sofie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I szafa i te ściany-parawany... wszystko tak piękne :)
    masywne, ale dalej przestrzenne. Pięknie :) Gdybym mogła-gdybym miała jak... całe mieszkanie bym tau urządziła. Na szczęście okna myc lubię ;P

    OdpowiedzUsuń